Page 27 - index
P. 27

‫מועד קיץ ‪2020‬‬   ‫‪- 26 -‬‬                  ‫חשיבה כמותית ‪ -‬פרק ראשון‬

                                                                                ‫השאלות‬
‫‪ .	17‬בנוגע לממוצע הציונים בפועל בהיסטוריה של שלוש התלמידות מעפולה‪ ,‬איזו מהטענות הבאות נכונה?‬

                            ‫(‪ 	)1‬הוא נמוך מממוצע ניחושי שלוש התלמידות לגבי ציוניהן בהיסטוריה‬
                ‫(‪ 	)2‬הוא נמוך מממוצע ניחושי המורות לגבי ציוניהן של שלוש התלמידות בהיסטוריה‬

                                ‫(‪ 	)3‬הוא נמוך מממוצע הציונים בפועל באנגלית של שלוש התלמידות‬
                    ‫(‪ 	)4‬הוא נמוך מממוצע הציונים בפועל בהיסטוריה של שלוש התלמידות מטברי 	ה‬

                ‫‪ .	18‬מהשוואה בין ניחושי המורות לגבי ציוני התלמידות עולים שני הממצאים הבאים‪:‬‬

                ‫פעמים מהמורות לאנגלית‪.‬‬  ‫(א)	 המורות להיסטוריה קלעו במדויק‬                            ‫	‬

‫מזה של הסטיות	‬  ‫(ב)	 גודלן הממוצע של הסטיות בניחושי המורות להיסטוריה (סטיות בערך מוחלט) היה‬
                                                                          ‫	 בניחושי המורות לאנגלית‪.‬‬

                                                                                 ‫(‪ )	1‬יותר ; קטן	‬
                                                                                 ‫(‪ )	2‬יותר ; גדו 	ל‬
                                                                                ‫(‪ )	3‬פחות ; קט	ן‬
                                                                                ‫(‪ )	4‬פחות ; גדו 	ל‬

‫‪ .	19‬מיהי התלמידה שסכום ערכיהן המוחלטים של הסטיות בשני הניחושים שלה הוא הקטן ביותר?‬

                                        ‫(‪ )	1‬בת‪-‬אל	‬
                                           ‫(‪ )	2‬ג'ני	‬
                                          ‫(‪ )	3‬הדס‬
                                           ‫(‪ )	4‬ורד‬

‫‪‎ .	20‬נניח שהנתונים בטבלה מציינים רק את אמצע תחום הניחוש‪ ,‬ורוחב התחום הוא ‪ 5‬נקודות לכל כיוון (למשל‪,‬‬

                ‫תחום הניחוש של בת‪-‬אל לגבי ציונה בפועל באנגלית הוא מ‪ 78-‬עד ‪ ,88‬כולל ‪ 78‬וכולל ‪.)88‬‬

                ‫ציונן בפועל בהיסטוריה של כמה תלמידות היה בתחום הניחוש שלהן?‬                          ‫	‬

                                        ‫(‪1 	)1‬‬
                                        ‫(‪2 	)2‬‬
                                        ‫(‪3 	)3‬‬
                                        ‫(‪4 )	4‬‬

                                                                                                           ‫© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר)‬
‫אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי‪ ,‬או ללמדה ‪ -‬כולה או חלקים ממנה ‪ -‬בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה‪.‬‬
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32