Page 8 - qua2
P. 8
.19בשאלה שלפנינו התבקשנו למצוא את הכיתה שבה
היה במבחן אחד את כמות התלמידים הגדולה ביותר
שקיבלו ציון עובר .כלומר ,באיזו שיטת לימוד
התבצעה בשלב כלשהו של השנה "הקפיצה" הכי
גדולה במספר התלמידים שיודעים כעת לקרוא (זיכרו
שזה מצטבר).
בשיטת לימוד Cניתן לראות כי היה חודש אחד שבו
נוספו 8תלמידים חדשים שיודעים לקרוא ,וזו
"הקפיצה" הגדולה ביותר מבין כל ארבעת שיטות
הלימוד.
.20בשאלה שלפנינו התבקשנו למצוא כמה תלמידים
בכיתה שלמדה בשיטה Bנבחנו בכל המבחנים.
כלומר ,הם לא עברו את המבחן והמשיכו להיבחן
(יתכן כי הם עברו את המבחן האחרון).
במבחן שנערך בסוף חודש מאי עברו בסך הכל 20
תלמידים .כלומר ,למבחן האחרון ניגשו 10
תלמידים שטרם עברו.
משמע 10 ,תלמידים אלו לא עברו עד אותו הרגע
את 9המבחנים הקודמים וניגשו גם למבחן
אחרון.
כלומר 10 ,תלמידים עשו את כל 10המבחנים.