Page 8 - qua2
P. 8

‫‪ .19‬בשאלה שלפנינו התבקשנו למצוא את הכיתה שבה‬
‫היה במבחן אחד את כמות התלמידים הגדולה ביותר‬

        ‫שקיבלו ציון עובר‪ .‬כלומר‪ ,‬באיזו שיטת לימוד‬
     ‫התבצעה בשלב כלשהו של השנה "הקפיצה" הכי‬
‫גדולה במספר התלמידים שיודעים כעת לקרוא (זיכרו‬

                                          ‫שזה מצטבר)‪.‬‬
 ‫בשיטת לימוד ‪ C‬ניתן לראות כי היה חודש אחד שבו‬

        ‫נוספו ‪ 8‬תלמידים חדשים שיודעים לקרוא‪ ,‬וזו‬
    ‫"הקפיצה" הגדולה ביותר מבין כל ארבעת שיטות‬

                                                ‫הלימוד‪.‬‬

     ‫‪ .20‬בשאלה שלפנינו התבקשנו למצוא כמה תלמידים‬
       ‫בכיתה שלמדה בשיטה ‪ B‬נבחנו בכל המבחנים‪.‬‬

    ‫כלומר‪ ,‬הם לא עברו את המבחן והמשיכו להיבחן‬
               ‫(יתכן כי הם עברו את המבחן האחרון)‪.‬‬

     ‫במבחן שנערך בסוף חודש מאי עברו בסך הכל ‪20‬‬
           ‫תלמידים‪ .‬כלומר‪ ,‬למבחן האחרון ניגשו ‪10‬‬
                                 ‫תלמידים שטרם עברו‪.‬‬

     ‫משמע‪ 10 ,‬תלמידים אלו לא עברו עד אותו הרגע‬
           ‫את ‪ 9‬המבחנים הקודמים וניגשו גם למבחן‬
                                                 ‫אחרון‪.‬‬

       ‫כלומר‪ 10 ,‬תלמידים עשו את כל ‪ 10‬המבחנים‪.‬‬
   3   4   5   6   7   8