Page 34 - index
P. 34
מועד סתיו 2024 - 33 - חשיבה כמותית -פרק שני
הסקה מתרשים (שאלות )20-16
עיינו היטב בתרשים שלפניכם ,וענו על חמש השאלות שאחריו.
בתרשים מוצג מידע על ציוניהם של 50תלמידים שנבחנו בשני בחנים -אחד בתחילת השנה ואחד באמצע השנה.
על הציר האנכי מופיעים הציונים שהתקבלו בבחנים (מ 1-עד .)10
בכל מלבן שחור רשום אחד הציונים (בהתאם למיקומו של המלבן ביחס לציר האנכי) .המלבן השחור והחצים היוצאים
ממנו מייצגים את כל התלמידים שקיבלו בתחילת השנה את הציון הרשום במלבן.
חץ עולה (אפור) מייצג את התלמידים שציונם באמצע השנה היה גבוה מבתחילת השנה .מספרם רשום בעיגול שבתוך
החץ ,וקצה החץ מייצג את הציון הגבוה ביותר שהתקבל בקרב תלמידים אלו.
חץ יורד (לבן) מייצג את התלמידים שציונם באמצע השנה היה נמוך מבתחילת השנה .מספרם רשום בעיגול שבתוך החץ,
וקצה החץ מייצג את הציון הנמוך ביותר שהתקבל בקרב תלמידים אלו.
שימו לב :אף תלמיד לא קיבל את אותו הציון בשני הבחניםTELEKOL_B.
לדוגמה ,מבין התלמידים שקיבלו בתחילת השנה את הציון ,7יש 3תלמידים שקיבלו באמצע השנה ציון גבוה יותר.
הציון הגבוה ביותר שהתקבל בקרב תלמידים אלו הוא .9
ציון ציון
10 10 10
3
9 99
61
8 88
35
7 77
92
6 66
31 5
55
14 4
44
22 3
33
22 2
22
13 1
11
מקרא:
הציון הגבוה ביותר שהתקבל מספר התלמידים שבתחילת
בקרב xהתלמידים באמצע השנה השנה קיבלו aובאמצע השנה
x היה ציונם גבוה יותר
הציון הנמוך ביותר שהתקבל
בקרב yהתלמידים באמצע השנה a
מספר התלמידים שבתחילת y
השנה קיבלו aובאמצע השנה
היה ציונם נמוך יותר
שימו לב :בתשובתכם לכל שאלה ,התעלמו מנתונים המופיעים בשאלות האחרות.
© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר)
אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי ,או ללמדה -כולה או חלקים ממנה -בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה.

