Page 26 - 0917
P. 26

‫מועד ספטמבר ‪2017‬‬   ‫‪- 25 -‬‬  ‫	חשיבה כמותית ‪ -‬פרק ראשו	ן‬

  ‫הסקה מתרשים (שאלות ‪KFITZA LAROHAK)20-17‬‬
                                                          ‫עיינו היטב בתרשים שלפניכם‪ ,‬וענו על ארבע השאלות שאחריו‪.‬‬

                              ‫התרשים נוגע להישגיהם של ‪ 6‬קופצים לרוחק‪ ,‬באימון שבו קפץ כל אחד מהם ‪ 4‬קפיצות‪.‬‬
‫הציר האופקי מייצג את הקופצים השונים (המסומנים באותיות ‪ ,)A-F‬והציר האנכי מייצג את הפרש המרחקים בין כל‬

                                                               ‫שתי קפיצות עוקבות של כל אחד מהקופצים (ראו מקרא)‪.‬‬

                                       ‫לדוגמה‪ :‬קפיצתו השנייה של קופץ ‪ A‬הייתה קצרה ב‪ 2-‬ס"מ מקפיצתו הראשונה‪.‬‬

‫הפר)שבהס״ממר(חקים‬                                                   ‫מקרא‬

                    ‫‪ - 2‬ההפרש בין הקפיצה השנייה לקפיצה הראשונה‬
                    ‫‪ - 3‬ההפרש בין הקפיצה השלישית לקפיצה השנייה‬
                   ‫‪ - 4‬ההפרש בין הקפיצה הרביעית לקפיצה השלישית‬

‫‪8‬‬

‫‪64‬‬

‫‪44‬‬                              ‫‪3‬‬

‫‪2 334‬‬

‫‪0 343‬‬                      ‫‪3,4‬‬

‫‪-2 2 2‬‬

‫‪-4 2‬‬

‫‪-6 4 2 2‬‬

‫‪-8 2‬‬

                   ‫‪ABCDE F‬‬
                                                 ‫הקופץ‬

                   ‫שימו לב‪ :‬בתשובתכם לכל שאלה התעלמו מנתונים המופיעים בשאלות האחרות‪.‬‬

                                                                                       ‫© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר)‬

‫אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי‪ ,‬או ללמדה ‪ -‬כולה או חלקים ממנה ‪ -‬בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה‪.‬‬
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31