קורס פסיכומטרי מומלץ: קורס מתקדם עם המרצים המובילים בתחום | טלמור
phone
צפה בעגלה

קורס פסיכומטרי מומלץ

הרשמה לקורס פסיכומטרי מומלץ

הפסיכומטרי הינו מבחן מטעם המרכז הארצי לבחינות והערכה, המיועד למיון מועמדים ללימודים אקדמיים במוסדות השונים ברחבי הארץ. הבחינה בודקת את מיומנות המועמד בתחומי החשיבה כמותית, הבעה וחשיבה מילולית והשפה האנגלית. בכדי להגדיל את הסיכוי לקבל ציונים כמה שיותר גבוהים ולהצליח בבחינה זו, חשוב להשקיע זמן בבחירת הקורס הפסיכומטרי הכי טוב עבורכם.

מה הופך קורס פסיכומטרי למומלץ?

קורס פסיכומטרי מומלץ הינו קורס העונה על מספר קריטריונים בסיסיים:

בקשו להגיע לשיעור ניסיון – חשוב לראות כמה תלמידים בכיתה, איך מתנהל שיעור, האם אתם מתחברים למורה שילמד אתכם.

בקשו לדבר עם המורה האישי שלכם בקורס – אין שום סיבה שלא תוכלו להתקשר למורה שאיתו אתם עומדים לעבור מסע של שלושה חודשים.

הרשמה לקורס פסיכומטרי מומלץ

להרשמה לקורס פסיכומטרי מומלץ, קבלת עוד מידע וקביעת פגישת ייעוץ מקצועית, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם בית הספר של יניב טלמור:

 072-2411454, 052-5539390 או במייל info@yanivtalmor.co.il.

 

קרא עוד

נרשמים לבחינה פסיכומטרית, צריך להתכונן לקראתה ומחפשים קורס פסיכומטרי. להחלטה איפה לעשות קורס פסיכומטרי יש משמעות רבה. איך לבחור קורס פסיכומטרי מומלץ? אתם מזומנים לקרוא על כך במאמר לפניכם.

איך לבחור קורס פסיכומטרי מומלץ?

כדי לבחור את הקורס הטוב ביותר, כדאי לבחון את הקורסים המוצעים על-פי מספר קריטריונים. גודל הכיתה, רמת ההוראה, הרמה של ספרי הלימוד, מחירו של קורס פרונטאלי וכמובן, הציון הסופי אליו מגיעים התלמידים שסיימו את הקורס.

הקורס המומלץ הוא הקורס המתאים ביותר בו ניתן להוציא את הציון הגבוה אליו שואפים.

אז נכון, היצע המכונים ובתי הספר לקורסים פסיכומטריים הוא עצום והבחירה היא קשה, אבל יש אפשרות לעשות בחירה מושכלת על-פי הקריטריונים הללו.

במבט שטחי נראה גם שרוב הקורסים מאוד דומים אחד לשני. רבים פותרים את ההתלבטות בכך שהם הולכים לקורסים אותו עברו חבריהם והמליצו עליו, מבלי שהם עורכים בירור מעמיק ומקיף של כל הפרמטרים השונים מהם בנויים הקורסים.

 חשוב בהחלט לקבל המלצות ממשפחה וחברים, כאלו שכבר עברו את הקורס, אבל בסופו של דבר ההחלטה היא אישית וחשוב לבחור בקורס המתאים ליכולות ולצרכים האישיים.

מהו גודל הכיתות של פסיכומטרי מומלץ?

יש תלמידים המעדיפים חוויית לימוד אנונימית, כזו המתקיימת בכיתות גדולות בהן אפשר להיבלע בין הרבה אנשים. ויש את אלו המעדיפים את הלמידה האינטימית בכיתות קטנות, בהם אפשר לשאול שאלות חופשי, בלי להתבייש. מכונים  רבים מציעים את שתי האפשרויות וכל אחד יכול לבחור לפי העדפתו.

גודל כיתה ממוצעת ברוב מכוני הלימוד היא של 28 תלמידים. תלמידים שלומדים בכיתה הנחשבת לגדולה, כזו של למעלה מ-20 תלמידים טוענים שחסר להם יחס אישי. חלקם הצטערו וטענו שאמרו להם בתהליך השיווק שינתן יחס אישי במהלך הקורס, אולם בפועל היו 30 תלמידים בכיתה וזה היה קשה.

מומלץ לא להתפשר ולחפש את הקורסים המתאימים מבחינת גודל הכיתה. תלמידים מעדיפים בסופו של דבר כיתות קטנות. יש מכונים בהם יש עשרה תלמידים בכיתה אבל גם כאלו עם 38 תלמידים. כשממוצע גודל הכיתות עומד על 30 תלמידים זה הרבה מדי ומומלץ לחפש קורסים המציעים כיתות קטנות יותר.

אחד הקריטריונים להצלחה בבחינה הפסיכומטרית הוא יכולת ההתמודדות עם מגבלת הזמן. כיתות קטנות מאפשרות תרגול אינטנסיבי של פתרון שאלות ובעיות במהירות. הממוצע המומלץ הוא לפתור בפחות מדקה שאלה או תרגיל. בכיתות קטנות ניתן לתרגל זאת.

מהן שיטות הלימוד השונות של קורס פסיכומטרי מומלץ?

למכוני הפסיכומטרי השונים יש שיטות לימוד שהן לרוב דומות זו לזו, אך ניתן גם למצוא הבדלים ושיטות ספציפיות שכל מכון גיבש לעצמו. מומלץ לבחון איך מתנהלת הלמידה בכל מכון. האם מוצעים שיעורי תגבור ומרתונים, למשל, לקראת הבחינה, ובאיזו מתכונת מבקשים מהתלמידים ללמוד בין השיעורים, בבית.

כיום יש פלטפורמות טכנולוגיות שנמצאות בשימוש נרחב, למשל, מכונים המציעים  אתרים בהם אפשר לתרגל אוצר מילים לקראת פרק האנגלית והפרק המילולי ומתכונת לימודים אונליין.

יש מי שניחן בזיכרון צילומי, לו מתאימים שיעורים פרונטאליים, ויש כאלו שהתברכו בזיכרון חזותי, להם מתאימים עזרים ויזואליים שונים כגון סרטונים ומצגות. כדאי לבדוק עם מכוני הלימוד איזה סוגי קורסים הם מעבירים. לרוב הקורסים משלבים בין השניים, שיעורים פרונטאליים ועזרים ויזואליים. 

לכן כדאי לבחון האם שיטות הלימוד בקורס משלבות תכנים חווייתיים. כאמור ההעדפות משתנות ויש מי שמעדיפים להקשיב למורה או אלו הלומדים היטב עם העזרים הויזואליים והחווייתיים יותר. ה-gamfication של הלמידה, המשלבת משחקים שונים תופסת יותר ויותר, בעיקר באמצעות האפליקציות שהמכונים מספקים.

קשר אישי עם המורה גם הוא חשוב מאוד לתלמידים מסוימים, לעומת אלו המסתדרים לבד. מורה זמין לשאלות, התייעצויות ומתן סיוע. חשוב מאוד לבחון זאת מראש האם הכוונה לזמינות היא אכן זו או שזו רק הצהרה ריקה מתוכן. מי שמסתדר לבד מול החומר והתרגול, זמינות של מורה פחות חשובה לו ונושא זה לא אמור להוות עבורו קריטריון בבחירת הקורס.

כמות שעות התרגול וסימולציות מאפשר הקורס גם היא מהווה פקטור לבחירת הקורס. מפתח להצלחה בבחינה הפסיכומטרית הוא תרגול רב של החומר, הרבה שעות של סימולציות ותרגולים. לכן חשוב לבדוק כמה שעות תגבור נותן הקורס ותרגולי אקסטרה מעבר ללימוד הבסיסי, ללא תשלום נוסף.

כדאי גם לבדוק את הנושא של התאמה לליקויי למידה במידת הצורך.

מהי מתכונת הקורס של פסיכומטרי מומלץ?

קריטריון נוסף הוא המשמעת העצמית. יש מי שזקוק למסגרת לוחצת, ויש מי שהמשמעת העצמית שלו מפעילה אותו מצוין. הרבה מהמכונים מציעים היום תרגולים ושיעורים אונליין ובאופן עצמאי, בכל שעה שנוח. יש כאמור גם קורסים שלמים אונליין. מי שאינו זקוק למסגרת מהודקת של לוחות זמנים כדי להתקדם בחומר יכול לבחור באופציה המקוונת.

אך אלו שהם מהסוג הדחייני, מוסחים בקלות, ומוצאים מלא דברים לעשות במקום את התרגולים ולימוד החומר, כדאי שיבחרו בקורס עם שיעורים פרונטאליים המציעים ספרי לימוד, שיעורי בית, מועדי הגשה ומסגרת מובנית ומוגדרת ללמידה.

כדאי לזכור שמדובר בחומר רב שיש לשנן וללמוד אם רוצים להצטיין בבחינה. יש מי שזקוק לזמן רב כדי לעכל את החומר ויש מי שאוהב ללמוד בזמן קצוב ובלחץ. לכן אחד הכלים להחלטה באיזה קורס לבחור הוא אורך הקורס. קורס ארוך המתפרש על-פני מספר חודשים או קורס קצר אינטנסיבי וממוקד.

השעות בהן מועברים הקורסים הן חשובות ביותר משתי סיבות. האחת, לבחון איך הלימודים בקורס משתלבים עם העבודה ועם החיים האישיים. השנייה, אנשים לומדים טוב יותר בשעות שונות. יש את אנשי הלילה המעדיפים ללמוד בערב, ומי שהריכוז הטוב ביותר שלו הוא בשעות היום ויעדיף ללמוד בבוקר. 

הקורסים המתנהלים אונליין מאפשרים לא להגיע לכיתה בפועל אלא לבצע הכל באופן מקוון ולשאול שאלות את המדריכים בווטסאפ או במהלך השיעור דרך האינטרנט. דרך זו כאמור עדיפה למי שמעדיף ללמוד באופן עצמאי, בקצב שלו.

מספר המפגשים, משך הקורס והיקפו הוא משמעותי ביותר כשעומדים לבחור את הקורס המתאים. רוב מכוני הפסיכומטרי מציעים כ-20 מפגשים, אשר נפרשים על-פני כמה החודשים. בחלק ממוסדות הלימוד מתקיימים מספר שיעורי הכנה לפני תחילת הקורס כדי להתאים את כל התלמידים לאותה רמת לימוד.

ברוב המכונים נערכים גם תרגולים בין השיעורים וסימולציות אשר מדמות את הבחינה עצמה ואת התנאים בה. כחלק מהקורס מוצע גם מספר מוגדר של שיעורים פרטיים לתגבור, ללא תשלום נוסף.

קורס פסיכומטרי מומלץ עם מתודולוגיות לימוד חדשניות

מתודולוגיית לימוד חדשנית היא כזו המתאימה עצמה לתלמיד ולא דורשת ממנו להתאים עצמו לשיטת הלימוד. מערכת כזו מאפשרת למורה להכיר כל תלמיד, לבחון את ההתקדמות שלו בחומר ולבנות לו תוכנית אישית המותאמת לו ולצרכיו. לקחת בחשבון חוזקות וחולשות ולגבש הכל יחד לתוכנית לימוד פרטית. אמנם בתוך כיתה, אך מותאמת אישית לתלמיד.

קורסים המאפשרים זאת יוצרים סביבת למידה תומכת ומחזקת. גם שיעורי הבית והתרגולים מותאמים אישית, ובכיתה, באמצעות כיתות לימוד קטנות ותרגולים כיתתיים אשר נבנים בהתאם לצרכי התלמידים. בדרך לימודית כזו אפשר להיות בטוחים שהקורס עונה על צרכים ספציפיים ומקבלים את ההכנה הטובה ביותר.

איזה חומר לימוד נלמדים בקורס פסיכומטרי מומלץ?

חשוב לוודא כי ערכות הלימוד אכן מכילות תרגילים מותאמים לבחינה ועומדים ברמה שלה. כשהתרגילים פשוטים וקלים מדי, ההפתעה בבחינה היא רבה. מומלץ בהקשר הזה לשאול תלמידים שלמדו כבר באותו מכון או עם אותה ערכה.

גם גיוון בתרגול הוא חשוב. אם התרגילים דומים מדי זה לזה אין באמת שינון מתאים. כך גם לגבי ספרי הלימוד. מומלץ לעיין בהם לפני שנרשמים לקורס. ספרים שהרמה שלהם היא מעט מעל המבחן הם ספרים מעולים.

חשוב לבדוק את חומרי הלימוד ואת הרמה שלהם ולהשוות אותם גם לספרים של קורסים הנחשבים למומלצים וטובים.

קורס פסיכומטרי מומלץ עם אביזרים מתקדמים

קורסים מומלצים הם כאלו שעושים שימוש אינטראקטיבי וויזואלי בכלים שונים, כאלו המסייעים לתלמידים להצליח להפנים היטב את החומר. כלי לימוד ייחודיים ומתקדמים משפרים את חוויית הלמידה הן בבית והן בכיתה.

אביזרים מתקדמים הם לוח חכם אשר מאפשר תהליך של למידה אפקטיבית. המורה יכול ללמד באופן דינאמי וגמיש והתלמידים לא חייבים לכתוב כלום אלא רק לשבת ולהקשיב. בסוף השיעור, כל החומר שהועבר על הלוח החכם, כולל הערות המורה, נשלחים כקובץ דיגיטאלי לתלמידים. 

לימודי אונליין כוללים לומדות רבות ומגוונות, משחקים וסרטוני ווידיאו, המעשירים את הלימוד ויוצרים בו עניין. גם אפליקציה המאפשרת לתלמיד לתרגל בכל זמן ומקום היא חלק מהלימוד האינטראקטיבי והיא מאוד אפקטיבית.

קורס פסיכומטרי מומלץ בו נערכים כל העת מחקרי פיתוח והתאמה

כל מכון רציני, מחזיק מחלקת פיתוח ומחקר כדי להתעדכן בשיטות לימוד חדשניות ולעקוב אחר השינויים והמגמות המשתנים בבחינה הפסיכומטרית. חומרי הלימוד מתעדכנים כל העת וכך גם האמצעים הטכניים.

מהי החשיבות של מורים טובים בקורס פסיכומטרי?

בסופו של דבר המורים קובעים את איכות הלמידה. קורס מומלץ הוא כזה שהמורים בו הם אנשי מקצוע מעולים, עם כישורי הוראה מצוינים, כאלו היודעים להעביר את החומר באופן הכי ברור שאפשר עם חווית לימוד מעוררת ומעניינת.

מורים טובים הם מורים מנוסים בהוראה, בעלי וותק וניסיון. כי ידיעת החומר לא תמיד מבטיחה מורה טוב. יש מורים שאינם בקיאים בהוראה וגם כשתלמידים מתקשים בהבנת ההסבר, שואלים שאלה, המורה חוזר על אותו הסבר ולא מחפש דרך אחרת להצגת הנושא.

חשוב לוודא שהמורים יודעים להעביר את החומר, שהם מסבירים בצורה בהירה ושיש להם ניסיון בהוראה. מומלץ ללכת לשיעור ניסיון כדי להתרשם מקרוב אם מתחברים לשיטת הלימוד.

חשוב שהמורים והמדריכים יראו את הכנת התלמידים לבחינה הפסיכומטרית כקריירה מלאה, עם כל הנכונות והמעורבות. המורים גם מתעדכנים כל העת במיומנויות למידה מתקדמות ועוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף. מורים של קורסים מומלצים גם יודעים להוביל למידה אישית מותאמת לכל תלמיד.

רמת ההוראה מסתכמת בוותק של המורים והתלמידים, ביחס שמקבלים התלמידים מהמורים. בסקרים שנערכו נמצא שרוב התלמידים שעברו את הקורס העדיפו בדיעבד קבוצה קטנה עם יחס אישי, על-פני מדריך בעל וותק וניסיון.

מהו המיקום של קורס פסיכומטרי מומלץ?

יש לבחון את מידת הנגישות למקום בו מתקיים הקורס. את המרחק שלו מהבית ואת זמן ההגעה. הגעה ארוכה מדי עלולה להתיש ולגרום לעייפות ולחוסר ריכוז. כך שאם המיקום לא נוח עלולה לרדת רמת האפקטיביות של הקורס.

לכן מומלץ לבדוק את אפשרויות ההגעה בתחבורה ציבורית לאזור. האם קיימת תחנת רכבת בסמוך, האם מגיעים קווי אוטובוס ומה התדירות שלהם. מי שמגיע עם רכב, רצוי שיבדוק את נושא החניה, כדי לא להגיע למצב שמחפשים זמן רב חניה לפני השיעור.

מה צריך לדעת על הציון הסופי של קורס פסיכומטרי מומלץ?

הציון הסופי בבחינה הוא בסופו של דבר הפרמטר החשוב ביותר. תלמידים רבים שניגשים לבחינה חשים אכזבה גבוהה כשהם לא מגיעים לציון אותו הם ייעדו לעצמם. כיום הציון הממוצע עומד על 534. בנוסף, כדאי לבדוק את הפער בין למידה בקורס לבין למידה עצמאית, האם קיים פער משמעותי בציונים בין סוגי הלימוד.

לפני שנרשמים לקורס, לבקש לדעת מה ממוצע הציונים של התלמידים, לאחר שעברו אותו במועד האחרון.

מהו המחיר של קורס פסיכומטרי מומלץ?

ואחרי שעוברים את כל הקריטריונים והפרמטרים, נותר עניין משמעותי ביותר, וזה המחיר. ידוע שמחירי הקורסים לפסיכומטרי הם קורסים לא זולים, בעיקר שמי שאמור לשלם עליהם הם חיילים משוחררים וצעירים שאין להם הרבה עם מה לשלם.

אין ספק ששוק מכוני הפסיכומטרי הוא שוק שמגלגל הרבה מאוד כסף. אין כמעט מי שעומד להתחיל לימודים אקדמאיים שלא עבר במכון פסיכומטרי. 

מחיר קורס פסיכומטרי עומד על 4,500 -7,500 שאלו בהחלט סכומים גבוהים. יש לקחת בחשבון את הסכומים הללו כשנרשמים לקורס הכנה לפסיכומטרי. ועוד דבר שכדאי לזכור הוא שקורס יקר הוא לאו דווקא קורס טוב. זה רק אומר שהמכון בו מתקיים הקורס נחשב ליוקרתי.

מחיר הקורס הוא תוצאה הרבה פעמים של גודל הכיתות, וותק המדריכים שמלמדים במכון, מספר שעות התרגול המוצע.

מה שכן, תמיד מומלץ לבדוק לגבי מבצעים והנחות שיכולות להגיע גם ל-50% מהסכום המלא של הקורס. לכן, קודם כל כדאי לבדוק אילו הנחות יש והאם עומדים בקריטריונים שלהן. ותמיד אפשר גם להתמקח. אין מה להפסיד.

אילו הנחות יש על קורסים לפסיכומטרי? סוגי ההנחות משתנים בין המכונים ובין הקריטריונים לבדיקה, כדאי לבדוק גם מה מציע המכון מבחינת מבצעים והנחות.

נתחיל עם הנחות לחיילים משוחררים. חיילים משוחררים מקבלים לרוב הנחה משמעותית. מרבית מכוני ההכנה לפסיכומטרי נמצאים בהסדרים עם משרד הביטחון אשר מאפשר שימוש בכספי הפיקדון במטרה לשלם על הקורס.

כמו-כן, קיין ואוצ'ר או שובר הנחה. משרד הביטחון והצבא נותנים לחיילים ולחיילים משוחררים שובר הנחה מיוחד, ואוצ'ר, אשר מאפשר לו להשתתף בקורס הכנה לפסיכומטרי במחיר נמוך במיוחד, לרוב לא למעלה מ-1,500₪. אך חשוב לשים לב כי השובר לא תקף בכל מכוני הפסיכומטרי.

קורס פסיכומטרי חוזר. חבל, אבל לעיתים אין ברירה וחלק ממכוני הפסיכומטרי מעניקים קורסים חוזרים במחירים נמוכים ובהנחה ניכרת מהמחיר המלא, לרוב הנחה של 50%.

פסיכומטרי ובגרות ביחד. מרבית ממכוני ההכנה לפסיכומטרי הם גם מכונים העושים הכנה לבגרויות. לכן יש כאלו המציעים דילים, דוגמת "חבילות", לדוגמא, הכנה לבגרות בחינם  למי שנרשם לקורס פסיכומטרי ועוד.

מכוני פסיכומטרי מעניקים הנחות גם לבנות השירות הלאומי, נותנים הנחות לתלמידי תיכון, חבר מביא חבר ועוד מבצעים שונים.

מדוע כדאי לבחור בקורס הפסיכומטרי של יניב טלמור?

לסיכום, הבחירה באיזה קורס לבחור מבוססת על התאמה אישית ליכולות ולצרכים של כל אחד. ההתאמה הזו היא שתבטיח את מידת ההצלחה בבחינה. לכן חשוב להשוות בין מה שמציעים הקורסים השונים מבחינת המכלול. רק כך אפשר להיות בטוחים שממקסמים את הפוטנציאל האישי, גם בתחומים בהם פחות חזקים.

כדי לקבל את ההחלטה הנכונה, מומלץ להגיע פיזית למכון בו רוצים ללמוד. להיפגש עם מדריכים, לראות את חומרי הלימוד ואת הכיתות והכי חשוב, לקבל מידע על ציוני הפסיכומטרי של התלמידים שלמדו במכון, כי בסופו של דבר, זה מה שחשוב. רק כך אפשר להיות שקטים ובוטחים לגבי ההחלטה לאיזה קורס להירשם.

    מעוניין לשמוע פרטים נוספים? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    אולי יעניין אותך גם...

    עדן פינגרהוט

    יניב המורה הכי טוב שיכולנו לבקש! מורה שתומך ודוחף את כולנו קדימה לממש את מלא הפוטנציאל של כלאחד תוך נתינת יחס אישי בלי לפספס, אצלו תמצאו את העצות הכי טובות, הפתרונות הכי חכמים וכמובן חיוך דואג והרבה מצב רוח טוב בתקופת הפסיכומטרי המתסכלת. מומלץ בחום, לכולם, בטלמור תקבלו השקעה בטוחה במורה תותח ואין ספק שתצאו מרוצים!!!!

    גיא מנטל

    ליניב הגעתי דרך המלצה של חבר, התלבטתי כמו הרוב, לאן להירשם לפסיכומטרי. רק מהפגישה עם יניב ידעתי כבר שאין מה להתלבט. התחלתי את הקורס חודש אחרי השחרור, 5 שנים מאז שסיימתי את התיכון. מיותר לומר שחשבתי שיהיה נוראי ולא אצליח ללמוד ולהשקיע כלל, ואיך בכלל קמים בבוקר. להפתעתי, להגיע לשיעורים פעמיים בשבוע היה פשוט כיף! יניב מורה מדהים, הלמידה נעשית באווירה קלילה, כיפית וכל שיעור מלא בצחוקים. יניב מעביר את החומר בצורה מעולה ומוכיח לכל תלמיד ותלמיד שהפסיכומטרי בכלל לא נורא! יניב יודע איך לגשת לכל אחד, למצוא לכל תלמיד את ההסבר שהכי מתאים לו אישית ויעזור לו הכי הרבה! את הציון שלי (704) אני חייב ליניב! אני לא מאמין שאף מכון אחר יציע את מה שמקבלים בטלמור, כיתה קטנה ואינטימית, מספר התלמידים מאפשר ליניב לתת יחס אישי לכל אחד וגם אם הוא לא מצליח בזמן השיעור עצמו - יניב מציע את עצמו ואת הכיתה שלו בימים הפנויים שלו לכל אחד שרוצה. אם זה לתגבור, או אפילו סתם לבוא ולתרגל לבד. 

    דניאל קריספין

    תותח! אין לי מילים! אחרי קורס פסיכומטרי וקורס מתמטיקה שעברו בצורה אדירה!!! יש לך את הכלים הטובים ביותר להצלחה. מזל שיש אותך ! תודה על תקופה נוראית שבזכותך הייתה פשוט מהנה! 

    ענבר אברהמי

    יניב אתה מורה מדהים! בזכותך למדתי שלא רק ידע חשוב אלא הסתגלות לבחינה, פיתוח שיטות חשיבה מהירות ולשחק חזק על היתרונות שלי תוך שימת דגש על החסרונות! שילוב של הכלים האלו - ורק ההתמדה והעידוד לדבוק בהם - הוא זה שמביא את הציון הנכסף. מורה שמביא תוצאות מדהימות עם הומור ויחס מדהימים, מומלץ בחום!!!

    רועי צור

    למי שצריך להוציא ציון גבוה בבגרות במתמטיקה, זה המקום בשבילו. כיתה קטנה עם יחס אישי, חומרי לימוד ברמה גבוהה, אחלה כיתה עם אווירה טובה וכמובן מורה מקצועי שדוחף קדימה. שוב תודה!

    נועה קמר

    עשיתי קורס ראשון בטלמור ואחר כך פעם שנייה למדתי לבד ונעזרתי במקום הרבה. יניב ומרסלו אלופים, מקצועיים והכי חשוב- אכפתיים יותר מכל מקום אחר שנתקלתי בו. היה פשוט כיף ללמוד באווירה כזו, נותנים עזרה אמיתית מהלב גם עבור מי שנבחן בפעם השנייה. בית הספר הכי טוב לפסיכומטרי ומתמטיקה ללא ספק.

    אופיר קליין

    קורס ברמה הכי גבוהה שיש! יניב מורה מעולה שתמיד עוזר וזמין. החומר הועבר בצורה מעניינת וברורה ואיכות הלמידה לא נפגעה מהלימודים בזום. החומר הלימודי והאפליקציה מאוד טובים ומקיפים את הכל ממליצה בחום!!

    תום קורנפלד

    תודה ענקית ליניב, בזכותו ובזכות הקורס שהוא מעביר קיבלתי ציון מטורף בפסיכו.. אחרי שכבר עשיתי שני קורסים אחרים אני יכול להגיד בלב שלם שאצל יניב קיבלתי את הכלים הכי טובים להתמודדות עם המבחן הזה. האווירה במהלך השיעורים טובה ויש זרימה ותחושה כללית של לימודים. יחס אישי כזה והבעת עניין בהצלחה האישית שלי ובבעיות שיש לי בלימודים (כמובן שלכל בעיה היה פתרון) זה לא משהו שאני מצפה למצוא בדרך כלל והופתעתי לטובה ובגדול. אז לכל מי שעדיין לא החליט איפה הוא/היא רוצים ללמוד אני ממליץ בחום ואמשיך להמליץ בעתיד ללמוד אצל יניב!! תודה רבה לך יניב!!! קשה לי להאמין שהייתי מצליח כלכך בלעדייך!!!

    גלעד טייץ

    הספרים והאתר ברמה הכי גבוהה שיש! תרגולים מעולים, שיטות וטיפים יעילים שעזרו לי מאוד, ואפילו מערכת להגשת חיבורים עם משוב מהיר ומפורט! בזכותכם קיבלתי מעל 700, תודה רבה!

    נוי כהן

    הכי שמחה בעולם שבחרתי ללמוד אצל יניב ! מקצועי מאד , יחס אישי ומענה לכל שאלה ברמה הכי גבוהה שיש , הכנה מעולה לקראת המבחן והאווירה והצורת לימוד של יניב מדהימה

    אלכס זבולוקו

    קשה לרשום משהו חדש מעבר לביקורות שכבר רשומות כאן. יניב מורה מצוין וכמה חבל שאין מורים כאלה במערכת חינוך . בן אדם שלא מוותר עד שאחרון התלמידים מבין את הנלמד בשיעור. דואג להעביר שיעורים באווירה כיפית שאנשים לא ירדמו. מה שהכי חשוב אצל יניב זה שאיפה למצוינות וזה תכונה מאוד חשובה למורה. לכל אלה שקוראים את הביקורות ומתלבטים, פשוט תתנו לזה צ'אנס ותראו שעשיתם את הבחירה הנכונה !! ושוב יניב המון תודה !

    עדן שוסטר

    קורס פסיכומטרי ברמה גבוהה! ליווי ויחס אישי, יניב היה זמין תמיד ולא ויתר והתוצאות בהתאם! ממליצה!!

    רעות רוזנצוויג

    ממליצה מאוד!! מורה מדהים שנותן את כל הכלים להצליח בפסיכומטרי, יחס אישי והשיעורים עוברים בכיף.

    אופק בן שמחון

    הגעתי ליניב אחרי המלצות רבות, קורס פסיכומטרי מעולה! יחס אישי מצוין והעברת התכנים באופן מקצועי!!

    עידו אביב

    אני חייל ועשיתי פסיכומטרי בצבא , לא היה לי הרבה זמן ללמוד ואפשרות להגיע לרוב השיעורים. יניב עשה לי תוכנית לימודים אישית שכיוונה אותי, הוא נתן לי מענה מהיר ומפורט לכל שאלה בכל זמן ועזר לי להוציא מאה אחוז מעצמי ולהגיע לציון של 751 . אין ספק שאני ממליץ על הקורס של יניב , לדעתי הספרים שלו מעולים והאפליקציה תורמת רבות להבנה ולאפשרויות הלמידה. מי שרוצה את ההשקעה הכי טובה לזמן ולכסף שלו אני באמת ממליץ לו ללמוד רק אצל יניב טלמור לייק

    הילה אללוף

    נדיר למצוא בימינו אנשי חינוך עם אהבה כה גדולה למקצוע המעניקים תחושה כלכך טובה ויחס אישי מיוחד במינו. יניב הוא אחד מהמורים הנדירים הללו. השיעורים במהלך כל הקורס מתחילתו ועד מפגש הסיכום התנהלו ברוח טובה, הרבה הומור וכמובן לימוד החומר בצורה המיטבית. במהלך הקורס יניב תמיד ידע להגיד את הדברים הנכונים, תמיד ידע איך להרים כל תלמיד ותלמיד בדרכו שלו. אני מאושרת שבחרתי ללמוד בטלמור ואין ספק שזה הפך את התקופה הזאת ללא נוראית בכלל ואפילו למצחיקה ומהנה:) יניב, תודה רבה על כל ההשקעה ועל היחס המדהים שהענקת לי! בזכותך הרגשתי שיש מישהו שבאמת סומך עליי ומאמין בי, ועל זה, אני מודה לך מקרב לב! לא יכולתי לבקש מורה ובן אדם טוב יותר לעבור איתו תקופה זו! ממליצה מכל הלב, אתם לא תתחרטו !

    נדב בנטוב

    ההכנה הכי טובה שתוכלו להשיג! יניב מורה עם ידע וניסיון ענק בכל הקשור למבחן הפסיכומטרי! נותן את כל הכלים היעילים ביותר בשביל להצליח ומכין אותך לימודית ומנטלית בדרך הכי נכונה שיש. מומלץ מאוד!

    ליאור סולומון

    אין ספק שהבחירה בקורס של יניב היא הנכונה ביותר שעשיתי בדרך לפסיכומטרי. יניב מצליח לתת יחס אישי, ולהתאים עצמו לכל תלמיד, ויחד עם זאת לשמור על רמה גבוהה מאד של לימודים. מהרגע הראשון ברור שהצלחת תלמידיו היא הצלחתו שלו, וזה מורגש לאורך כל הדרך. האווירה בשיעורים נעימה, והחומר מועבר בהמון סבלנות והומור. מומלץ מומלץ מומלץ!

    נופר צדוק

    כמה שנים טובות מאז הקורס, ושהאקדמיה כבר מאחורי- יניב הוא לגמרי דמות שאני לא יכולה לשכוח!! איש מקסים לפני הכל, מקצועי מאוד, ורגיש לכל אחד ואחד מהילדים שלו והקשיים שלהם. יניב הפך את תקופת הפסיכומטרי לזמן כיפי, וכל שיעור היה מעשיר ומצחיק בו זמנית... ובעיקר, הוא לימד אותנו לחשוב. תודה יניב! על המסירות, האכפתיות, והציון (;

    דנה קלריך

    השתמשתי בערכת ספרים ללימוד עצמי והשגתי את הציון שרציתי. הערכה מתאימה למי שכבר עשה מועד ראשון ולא רוצה לעשות קורס נוסף. הליווי והזמינות של יניב מראה על רצון והנכונות שלו להצלחה שלי וזה לא מובן מאליו בכלל !!!

    ליהי רשף

    סיכום של קורס הפסיכומטרי שלי במשפט אחד - קיוויתי למורה הטוב ביותר, וקיבלתי הרבה הרבה הרבה יותר מזה. יניב, הופתעתי כל שיעור מחדש איך הצלחת להעביר חומר כל כך משעמם בדרך כל כך מצחיקה ומעניינת. הופתעתי איך בן אדם אחד יכול להשקיע את ה100% שלו בכל תלמיד, בכל שעה ומכל מקום. הופתעתי מהיכולת שלך תמיד לדעת להגיד את המילים הנכונות ולהרים למעלה בדיוק כשהכי קשה. הופתעתי מהסבלנות העצומה שאפיינה אותך לא משנה כמה היינו חופריםםםםם. ובעיקר הופתעתי מהיכולת שלך להיות המורה גם הכי מקצועי, גם הכי תומך, גם הכי אכפתי, גם הכי מתחשב - וכל אלה, ביחד ! לקראת סוף הקורס, הפסקתי להיות מופתעת ופשוט הייתי גאה שבחרתי לעבור את הסיוט הזה שנקרא פסיכומטרי, במקום הטוב ביותר תודה על הכל ! ! !

    נוי סיני

    בתור תלמידה בקורס הפסיכומטרי של יניב , אני יכולה רק לשבח ולהגיד שאין מורה כזה! קשוב , אדיב , מקצועי והכי חשוב מוכן לעזור בכל שעה וזמן ! תמיד זמין לכל שאלה ורוצה לעזור על מנת להביא להצלחה של התלמידים . ממליצה לכל מי שרוצה להגיע ללמוד ולהצליח (:

    רן סודרי

    יניב מורה מדהים שיודע לגרום לכל תלמיד להוציא את המיטב. מעביר את השיעורים בצורה כייפית ומקפיד לתת יחס אישי ואוהב. מעבר לזה שהוא מורה מדהים הוא גם אדם מדהים, שזה משהו חשוב הרבה יותר מבחינתי. לא יהסס להשקיע מזמנו הפרטי כדי להסביר נקודה לא מובנת או אפילו סתם שאלה טיפשית של תלמיד מבולבל אז יניב המבריק היה לי תענוג ללמוד ממך ותודה שהפכת את הקורס הזה לחוויה מגניבה.

    רועי שלגמן

    יניב היקר, חשוב לי להגיד לך תודה מכל הלב, תודה שהיית שם תמיד לתמוך ולעזור, תודה שהיית שם כשחפרתי לך בלילה בשאלות. אתה אחלה בנאדם ולא היה לי ספק שאתה תהיה טוב! כבר מהמפגש הראשון ידעתי שזה איפה שאני צריך ללמוד. לפני הקורס חששתי נורא מהפסיכומטרי, חשבתי שזה יהיה דבר גרנדיוזי עם חרישות ללא הפסקה ומבחן פסיכי, אבל בזכותך באמת הפסיכומטרי נראה "משחק ילדים". אני בטוח שבית הספר שלך ימשיך לגדול כי אתה בעל יכולות מדהימות. ושוב לסיכום ת-ו-ד-ה  אם אתם מתלבטים על איפה ללמוד, רק טלמור! כיתה קטנה, יחס אישי, ואווירה טובה!

    אופק סבג

    פסיכומטרי בצל הקורונה אצל יניב, היו קצת חששות לגבי לעשות את כל ההליך בזום, אבל בפועל לא הורגש שוני. יניב מורה תותח שתמיד זמין לשאלות ונותן מעצמו 24/7, מקצוען עם נסיון שעשה את הקורס עשרות פעמים והדבר ניכר. מלמד בצורה מהנה תמיד עם חיוך ומסביר בכיף, יש לו אפליקצייה ואתר נוחים לשימוש מכילים כל מה שצריך ומעבר. בקיצור מומלץ בחום 💪🏻

    דניאל שוורץ

    עשיתי אצלו את הקורס פסיכומטרי של דצמבר 20. מורה מקצועי תותח, זמין 24/7 עם אפליקציות ועזרים שימושיים בטירוף. מתחילת הקורס ועד סופו הייתי מרוצה מאד וגם ממה ששמעתי מאנשים אחרים שהיו במקומות אחרים נשמע שאתה יניב התמורה הכי גבוהה והרמה הכי גבוהה למרות שהוא לא הכי יקר. ממליץ בחום!!

    רעות יוסף

    מורה עם יחס אישי, שיעורים שמועברים בהומור, מתאים לכל סוגי התלמידים ומביא אותם למקסימום. בלעדיו הפסיכומטרי היה נראה הרבה יותר נורא ממה שהוא באמת. באמת חבל ללכת לכיתות גדולות ומכונים מסחריים, ולשלם הון!

    זאב ימפולסקי

    למרות שזה היה פסיכומטרי וכל החברים שלי הבטיחו לי זוועות לא הרגשתי ככה אצל יניב , כל שיעור עבר בקלות ובמהירות , כל בקשה או שאלה דבילית שהייתה לי יניב ידע לענות מיד ולתת את המענה הכי טוב שיכולתי לבקש. הרבה מהשיעורים יניב העביר לנו על איך להתכונן לפסיכומטרי מעבר לתרגילים והמבחן עצמו אלא גם איך מתכוננים נפשית למבחן ואישית הגישה שלו לבחינה מאוד עזרה לי. אני חושב שהוא המורה הכי טוב שיכולתי לבקש ובאמת שזכיתי ללמוד אצלך!! כל מי שמתלבט, ממליץ להוריד חשש מהלב ופשוט להתחיל ללמוד אצלו, מורה ובן אדם מדהים! העלה לי ב 60 נקודות את הציון ושיפר אותי פלאים בחלק המילולי והכי קשה בבחינה!!

    רועי אבירם

    יניב מורה מקצועי, יסודי וקשוב. השיעורים מועברים בצורה ממש מהנה וחווייתית. בנוסף לכך, הקורס בנוי באופן מסודר מאוד, דבר העוזר להתמדה ולהתמקדות בעיקר.

    מיתר צימרמן

    אז אחרי שהגיעו הציונים, שלא יהיה פה בכלל ספק! בשביל להוציא את הציון הטוב ביותר שכל אחד יכול לקבל- רק יניב טלמור! לפני שהקורס התחיל שמעתי מלא תגובות רעות על המבחן וברגע שהתחיל הקורס הכל קיבל משמעות שונה. יניב העלים את התחושות הנוראיות האלה והפך אותן למשהו חיובי, סוג של אתגר אישי ומהנה שליווה אותי במשך שלושה חודשים עד הבחינה. יניב האלוף, תודה על המוטיבציה שהחדרת, הרצון להצליח, הרוגע וההנאה שהיו לאורך כל הדרך... היחס האישי, הדאגה התמידית והכלים המדהימים שאתה נותן הם אלו שהפכו את הכל לכל כך פשוט וכיף. תודה תודה תודה!

    ירדן בן משה

    ללא ספק בית הספר מספר אחד ללימודי פסיכומטרי ומתמטיקה. עברתי אצל יניב קורס פסיכומטרי לאחר המלצה של חבר ואין ספק שהוא צדק בגדול. יחס אישי, אכפתיות ומקצועיות הם רק חלק מהמאפיינים של הקורס. בקיצור, אם אתם עדיין מתלבטים, הגעתם למקום הנכון

    עדן מירו

    למורה הטוב בעולם!!! רציתי להודות לך על כל ההשקעה, הנתינה והעזרה שהענקת לי ולשאר תלמידי הכיתה ללא גבול. על זה שתמיד היית לנו לאוזן קשבת, ידעת לתמוך ולעודד כשצריך ובאותה העת להיות קשוח, לדרבן ולדחוף אותנו להצלחה. בזכותך הצלחתי להגשים את כל השאיפות והמטרות שלי ולקבל את המלגה שכל כך רציתי!! עכשיו אני יכולה להנות מהטיול שלי כמה שיותר ולהיות בראש ובלב שקט אין מורה כמוך בעולם!!! תודה על הכל

    מאי ברגמן

    אין לי ספק שיניב הוא המורה הכי טוב שאפשר למצוא היום בשוק. הגעתי אליו לגמרי במקרה ובזכותו הצלחתי להוציא את הציון שרציתי בפסיכומטרי! יכולת הקריאה שלו את כל אחד מהתלמידים וההבנה איזו שיטה הכי נכונה ומתאימה לכל אחד היא פשוט מדהימה! שלא לדבר על האכפתיות שלו מכל אחד ואחד והאנרגיות הטובות שהוא משרה בכיתה. מורה מספר 1 ללא צל של ספק!

    תמיר יקוטי

    שיפור של 120 נקודות בין הציון שקיבלתי כשלמדתי ביואל גבע לבין זה שקיבלתי כשלמדתי אצל יניב טלמור...התוצאה מדברת. פשוט אלוף!

    פז ברק

    זו הייתה הפעם הראשונה שעשיתי מבחן פסיכומטרי וחיפשתי מקום ומורה שיאפשרו לי את התנאים הטובים ביותר ללמידה. בית הספר לפסיכומטרי של יניב, האחד והיחיד, עלה על כל הציפיות ואפילו מעבר! יניב מלמד את החומר בצורה מצוינת, הוא קשוב, סבלני ומפגין אכפתיות כלפי כל תלמיד בכיתה. הוא הצליח להרגיע אותי ולהפחית לחצים , ואפשר לי לשאוף למקסימום ואפילו להצליח להגיע אליו. חוץ מזה, הוא גם אפילו הצליח להפוך את חווית הלמידה לכיפית וקלילה הרבה יותר ממה שדמיינתי. ממליצה בחום!!!!!!!!!

    ענבר קונקיס

    מורה שהוא הרבה מעבר למורה, יחס שהוא לא רק מקצועי הוא גם חם ואוהב, צחוק שלא נגמר, ובעיקר מבחן שבזכות יניב הפך מסיוט שלא נגמר לסך הכל עוד סימולציה. לכל מי שמתלבט בין כל המכונים האלה שהם בסך הכל סתם עוד מטחנה של כסף - יניב זאת הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות!

    whatsapp

    שלח הודעה