Page 34 - index
P. 34

‫‪B EC‬‬                                                                                     ‫‪C‬‬
                                    ‫‪ 3‬ס"מ‬
                                                            ‫‪ 4‬ס"מ ‪- 33 -‬‬            ‫שני‬  ‫פרק‬  ‫‪-‬‬  ‫כס"ממותית‬  ‫‪5‬‬
           ‫מועד סתיו ‪2019‬‬
                                                        ‫‪ 6 5‬ס"מ‬                                             ‫חשיבה‬
                                                                 ‫ס"מ‬
                                                                                            ‫‪ 5‬ס"מ‬

                    ‫‪a‬‬                                             ‫שאלות ובעיות (שאלות ‪ 4 		)2	0-12‬ס"מ‬
              ‫‪110° O‬‬
                                           ‫‪ z ,y ,x‬ו‪ w-‬מייצגים את ארבעת המספרים ‪ 3 ,2 ,1‬ו‪ ,4-‬אך לאו דווקא בסדר הזה‪.‬‬          ‫‪.	12‬‬
                 ‫‪140°‬‬                                                 ‫מ‪6‬הס"המערך הגדול ביותר האפשרי של הביטוי ‪+7 w‬ס‪·"z‬מ‪? xy‬‬
                                                                                                                                 ‫	‬

                                               ‫‪ 3‬ס"מ‬                                     ‫(‪ 4 	83 )	1‬ס"מ‬

                                                                                                   ‫(‪129 )	2‬‬

           ‫‪AD‬‬                                                                                      ‫(‪163 )	3‬‬

                                                                                                     ‫‪A 	249 )	4( D‬‬
                                                                  ‫‪120°‬‬

           ‫‪B‬‬                  ‫‪EC‬‬                        ‫‪ .	13‬הציון הממוצע בספרות של תלמידי כיתה כלש‪O‬הי היה ‪.80‬‬                         ‫‪E‬‬
                  ‫לאחר שציונו של גיא בספרות הועלה מ‪ 55-‬ל‪ ,95-‬עלה הציון הממוצע של תלמידי הכיתה ל‪.82-‬‬                          ‫	‬

                                  ‫‪C‬‬                                                 ‫	 ‪ C‬כמה תלמידי‪B‬ם בכיתה?‬
                     ‫‪a‬‬
                                                        ‫(‪	37 )	3‬‬        ‫(‪P 	20 )	2‬‬                 ‫(‪2	 7 )	1‬‬
                           ‫(‪	40 r	)4‬‬
           ‫‪A Or B‬‬                                                                                                    ‫‪C‬‬

                                                                               ‫‪ 	.14‬נתון	‪x ≠ 0 , x	 + y2 = y + x2 :‬‬

                                                                                    ‫‪ y‬אינו יכול להיות ‪-‬‬                      ‫	‬         ‫‪B‬‬
                                                                                             ‫‪A‬‬                                             ‫‪C‬‬

                       ‫‪A‬‬                                                ‫‪ r‬ס"מ‬                      ‫(‪x 	)1‬‬                              ‫‪c‬‬

           ‫‪Bb‬‬                              ‫‪aC‬‬                                                    ‫(‪1 – x )	D2‬‬
                                                                                                    ‫(‪-x 	)3‬‬

                       ‫‪D‬‬                                                                                     ‫‪	0 )	4( D‬‬

                       ‫‪ a‬ס"מ‬                            ‫‪ ABCD d	.15‬הוא מעוין שהיקפו (בס"מ) שווה לשטחו (בסמ"ר)‪.‬‬

               ‫‪A‬‬                           ‫‪D‬‬                                   ‫לפי נתונים אלו והנתונים שבסרטוט‪,‬‬                ‫	‬
                                                                                                              ‫? =‪ha‬‬          ‫‪b‬‬
                  ‫‪ h‬ס"מ‬
                                                                                                              ‫‪A‬‬               ‫‪B‬‬
                                                                               ‫(‪ )	1‬אי אפשר לדעת על פי הנתונים‬

           ‫‪BEC‬‬                                       ‫‪A‬‬                                             ‫(‪2 )	2‬‬                           ‫‪A‬‬

        ‫‪A‬‬                                                                                     ‫(‪32 9a D	)3‬ס"מ‬                           ‫‪ 6‬ס"מ‬
‫‪ a‬ס"מ‬
              ‫‪D‬‬                               ‫‪ 4‬ס"מ‬              ‫‪ 5‬ס"מ‬                             ‫‪	4‬‬   ‫(‪)	44‬‬                ‫‪.	1E6 C‬‬
        ‫‪B‬‬     ‫‪EC‬‬                                        ‫‪O‬‬                                          ‫ס"מ‬
                                                                                                                                                                 ‫‪B‬‬
                                                                                         ‫‪B‬‬    ‫!‪101‬‬     ‫=‬  ‫?‬
                                                                                            ‫!‪100 · 98‬‬

                                                     ‫‪BC‬‬                                       ‫(‪9,009 	)1‬‬
                                                                 ‫‪ 3‬ס"מ‬                        ‫(‪9,090 	)2‬‬
                                                                                              ‫(‪9,099 )	3‬‬
                                                                                              ‫(‪	9,999 	)4‬‬

                                                                                                           ‫© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר)‬
‫אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי‪ ,‬או ללמדה ‪ -‬כולה או חלקים ממנה ‪ -‬בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה‪.‬‬
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39