Page 14 - 0417
P. 14
מועד אפריל 2017 - 13 - חשיבה מילולית -פרק שנ י
התחוור :ברור - .5
( )1התמוטט :רעו ע
( )2התרופף :רפו י
( )3השתופף :זקוף
( )4השתמר :בלוי
. 6תכנן :זמם -
( )1שילם :שיחד
( )2אמר :שיקר
( )3האזין :צותת
( )4שכנע :הסית
שאלות הבנה והסקה (שאלות )18-7
טלי “ :לקראת נסיעתי הקרובה לשווייץ עיינתי בספרי אומנות כדי לקנות ידע על היצירות המוצגות במוזיאונים . 7
שאבקר בהם .ואולם ,לצערי אינני זוכרת דבר ממה שקראתי".
נועה “ :אל דאגה ,גוש בוץ המוטח בקיר יותיר עליו כתם גם אם ייפול".
בדבריה המשילה נועה את .
( )1הידע שבוודאי נותר בזיכרונה של טלי ,לכתם שנותר על הקיר
( )2הידע על היצירות המוצגות במוזיאונים בשווייץ ,להטחת גוש הבוץ בקיר
( )3היצירות המוצגות במוזיאונים בשווייץ ,לגוש הבוץ
( )4ספרי האומנות שבהם עיינה טלי ,לנפילת גוש הבוץ
למשרה בתחום החינוך דרוש עובד העומד לפחות באחת מהדרישות האלה: .8
-ניסיון של שלוש שנים לפחות בעבודה בתחום החינוך וגם תואר ראשון כלשהו
-ניסיון כלשהו בעבודה בתחום החינוך וגם תואר ראשון בחינוך
-תואר שני בחינוך
מי מהמועמדים הבאים לא יוכל להתקבל למשרה?
( )1אדם שיש לו ניסיון של שנה בעבודה בתחום החינוך והוא בעל תואר ראשון בחינוך
( )2אדם שיש לו ניסיון של ארבע שנים בעבודה בתחום החינוך והוא בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית
( )3אדם חסר ניסיון בעבודה בתחום החינוך ובעל תואר שני בחינוך
( )4אדם שיש לו ניסיון של שנתיים בעבודה בתחום החינוך והוא בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית
© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר)
אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי ,או ללמדה -כולה או חלקים ממנה -בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה.