Page 33 - 0414
P. 33

‫‪O Ybyf‬‬
                                                                         ‫‪A rv#x 60‬‬

‫‪C‬מועד א‪A‬פריל ‪D 2014‬‬                                              ‫‪Lfdbl‬‬                        ‫	חשיבה כמותית ‪ -‬פרק שני	‬

  ‫‪a‬‬                                                            ‫‪- r3v2#x-20‬‬
  ‫‪4‬‬

                  ‫‪B‬‬                                                  ‫‪B‬‬
                                             ‫‪A‬‬

          ‫‪A‬‬          ‫נטע‬           ‫‪60°‬‬                                                            ‫‪L‬‬   ‫=‬   ‫‪2‬‬  ‫‪−M‬‬      ‫נתון‪	:‬‬  ‫‪	.9‬‬
   ‫דוד‬            ‫‪ 60‬קמ"ש‬                                                                                 ‫‪5‬‬
‫‪ 20‬קמ"ש‬                                           ‫‪C‬‬                                                                            ‫	‬

          ‫‪B‬‬                   ‫ביותר?‬            ‫ה‪1‬קﺳﻢטן‬  ‫של ‪L‬‬  ‫הערך‬  ‫יהיה‬   ‫הבאים‪,‬‬  ‫הערכים‬  ‫מתוך‬  ‫‪,M‬‬  ‫של‬  ‫ערך‬  ‫איזה‬  ‫עבור‬      ‫	‬
                                 ‫‪B‬‬                       ‫‪O‬‬

                  ‫‪11‬‬  ‫(‪)	4‬‬                      ‫‪8‬‬        ‫(‪)3‬‬                        ‫‪5‬‬   ‫(‪	)2‬‬                   ‫‪3‬‬     ‫(‪	)1‬‬
                  ‫‪30‬‬                            ‫‪25‬‬                                  ‫‪15‬‬                         ‫‪10‬‬

                                                ‫‪ 	.10‬בסרטוט שלפניכם ‪ ABCD‬הוא טרפז שווה‪-‬שוקיים )‪.(AB = DC‬‬

                      ‫‪A‬‬         ‫‪a‬‬               ‫‪D‬‬                                   ‫לפי נתונים אלה והנתונים שבסרטוט‪,‬‬         ‫	‬
                              ‫‪α‬‬                         ‫‪a‬‬                                                          ‫?=‪b‬‬
                 ‫‪a‬‬                                                                                                           ‫	‬
             ‫‪Bβ‬‬                                             ‫‪C‬‬                                               ‫(‪	α + 45° )1‬‬
                                                                                                                 ‫(‪2	 α 	)2‬‬   ‫	‬

                                                                                                                             ‫	‬
                                                                                                                             ‫	‬

                                                                                                      ‫(‪1	 80° – 2α 	)3‬‬       ‫	‬

                            ‫‪A‬‬                                                                             ‫(‪α + 60° )4‬‬        ‫	‬

       ‫‪A‬‬  ‫‪Nancy‬‬               ‫‪60°‬‬                                                   ‫‪ 	.11‬אלה‪ ,‬גד וציון הם בני גילים שונים‪.‬‬
          ‫‪60 kph‬‬
‫‪David‬‬                                        ‫‪C‬‬
‫‪20 kph‬‬                                                                      ‫ממוצע הגילים של שלושתם שווה לגילו של גד‪.‬‬         ‫	‬

                           ‫‪B‬‬  ‫‪1 cm‬‬                                          ‫	?	=		 ההפרש בין הגיל של ציון לגיל של גד‬         ‫	‬

                                    ‫‪O‬‬                                       ‫		 ההפרש בין הגיל של גד לגיל של אלה‬

‫‪B‬‬

                                                                                                                 ‫(‪1 )	1‬‬      ‫	‬

                                                                                                                 ‫(‪2 	)2‬‬      ‫	‬
                                                                                                                             ‫	‬
                                                                                                                 ‫‪1‬‬   ‫(‪)3‬‬     ‫	‬
                                                                                                                 ‫‪2‬‬

                                                                                    ‫(‪ )4‬אי‪-‬אפשר לדעת לפי הנתונים‬

                           ‫‪ .	12‬מתוך ‪ 200‬תלמידי בית הספר "אחוזה"‪ 172 ,‬אוהבים שוקולד ו‪ 164-‬בעלי ׂשֵער חום‪.‬‬

                    ‫מה לכל היותר אחוז תלמידי בית הספר שאינם אוהבים שוקולד וגם אינם בעלי ׂשֵער חום?‬                           ‫	‬

                                                                                                               ‫(‪32% 	)1‬‬      ‫	‬
                                                                                                               ‫(‪18% )	2‬‬      ‫	‬
                                                                                                               ‫(‪14% 	)3‬‬      ‫	‬
                                                                                                                ‫(‪4% 	)4‬‬      ‫	‬

                                                                                       ‫© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר)‬

‫אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי‪ ,‬או ללמדה ‪ -‬כולה או חלקים ממנה ‪ -‬בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה‪.‬‬
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38