Page 6 - eng1
P. 6

‫‪ .21‬השאלה היא – אפשר להסיק מהפסקה השלישית שהמשתתפים בקבוצת הגיל ‪ 24 – 21‬ואלו‬
                                                                            ‫שבקבוצת הגיל ‪- 30 – 25‬‬

  ‫תשובה ‪ .1‬הסכימו של שנישואים מערבים אחריות‪ .‬תשובה זו אינה נכונה כיוון נושא הנישואים‬
         ‫הינו קריטריון שדורג כפחות חשוב (בסוף פסקה ‪ )2‬ואיננו יודעים כיצד הקבוצות השונות‬
                                                                                     ‫מתייחסות אליו‪.‬‬

‫תשובה ‪ .2‬לא מסכימים לגבי הצורך להפוך לפחות מכוון לעצמך‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון שזהו‬
                                                           ‫דווקא קריטריון שלגביו כולם מסכימים‪.‬‬

    ‫תשובה ‪ .3‬לא מסכימים לגבי ארבעת המידות החשובות של בגרות‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון‬
                                   ‫שללא קשר לקבוצות גיל‪ ,‬בכל הקבוצות עלו אותם קריטריונים‪.‬‬

   ‫תשובה ‪ .4‬מסכימים שהשגת עצמאות כלכלית חשובה בהגדרת בגרות‪ .‬תשובה זו נכונה כיוון‬
               ‫שקריטריון זה הינו אחד מארבעת הקריטריונים שכל קבוצות הגיל ציינו כחשוב‪.‬‬
                                    ‫‪ .22‬השאלה היא – המטרה העיקרית של הפסקה הרביעית היא ל ‪-‬‬

 ‫תשובה ‪ .1‬להציג את ההגדרה של אולף לבגרות‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון שהחוקרת עצמה לא‬
                                                                                    ‫מציגה את דעתה‪.‬‬

‫תשובה ‪ .2‬להציג את ההסברים של אולף לממצאים שלה‪ .‬התשובה נכונה כיוון שנאמר בפסקה‬
                   ‫שחברות מערביות הפכו לפחות מבוססות על קהילה ויותר על האינדיבידואל‪.‬‬

‫תשובה ‪ .3‬להשוות סביבות תרבויות שונות‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון שלא נעשתה כלל השוואה‬
                                                                                         ‫בין תרבויות‪.‬‬

 ‫תשובה ‪ .4‬לתאר את ההשלכות של אינדיבידואליזם‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון שאין התייחסות‬
                                                          ‫לחיוביות‪/‬שליליות של האינדיבידואליזם‪.‬‬

                                                                                                                     ‫‪6‬‬
   1   2   3   4   5   6