Page 6 - eng1
P. 6
.21השאלה היא – אפשר להסיק מהפסקה השלישית שהמשתתפים בקבוצת הגיל 24 – 21ואלו
שבקבוצת הגיל - 30 – 25
תשובה .1הסכימו של שנישואים מערבים אחריות .תשובה זו אינה נכונה כיוון נושא הנישואים
הינו קריטריון שדורג כפחות חשוב (בסוף פסקה )2ואיננו יודעים כיצד הקבוצות השונות
מתייחסות אליו.
תשובה .2לא מסכימים לגבי הצורך להפוך לפחות מכוון לעצמך .התשובה אינה נכונה כיוון שזהו
דווקא קריטריון שלגביו כולם מסכימים.
תשובה .3לא מסכימים לגבי ארבעת המידות החשובות של בגרות .התשובה אינה נכונה כיוון
שללא קשר לקבוצות גיל ,בכל הקבוצות עלו אותם קריטריונים.
תשובה .4מסכימים שהשגת עצמאות כלכלית חשובה בהגדרת בגרות .תשובה זו נכונה כיוון
שקריטריון זה הינו אחד מארבעת הקריטריונים שכל קבוצות הגיל ציינו כחשוב.
.22השאלה היא – המטרה העיקרית של הפסקה הרביעית היא ל -
תשובה .1להציג את ההגדרה של אולף לבגרות .התשובה אינה נכונה כיוון שהחוקרת עצמה לא
מציגה את דעתה.
תשובה .2להציג את ההסברים של אולף לממצאים שלה .התשובה נכונה כיוון שנאמר בפסקה
שחברות מערביות הפכו לפחות מבוססות על קהילה ויותר על האינדיבידואל.
תשובה .3להשוות סביבות תרבויות שונות .התשובה אינה נכונה כיוון שלא נעשתה כלל השוואה
בין תרבויות.
תשובה .4לתאר את ההשלכות של אינדיבידואליזם .התשובה אינה נכונה כיוון שאין התייחסות
לחיוביות/שליליות של האינדיבידואליזם.
6