Page 6 - eng1
P. 6
.20המטרה העיקרית של הפסקה השלישית היא לדון ב -
תשובה .1מדוע רודריגז-גרנדה בחר בשם של "מחוץ לרבים ,אחד"
תשובה .2התגובות הציבוריות ליצירה "מחוץ לרבים ,אחד"
תשובה .3האנשים שיוצגו ב "מחוץ לרבים ,אחד".
תשובה .4כיצד "מחוץ לרבים ,אחד" הוכנה .התשובה נכונה כיוון שבפסקה העמיקו
בחומרים שבהם עשו שימוש ,בגודל הפיזי של היצירה וכו'.
.21בשורה 25אפשר להחליף את " "immortalizeב -
במידה ואנו לא מכירים את המילה נוכל לנסות לפרק אותה לרכיביה –
– Imתחילית שלילית המעידה על ניגוד/היפוך המילה.
– Mortalשיכול למות (בר מוות).
כלומר ,מעבר להטייה של המילה ( )izeנוכל להבין כי רעיון המילה מתייחס להפיכת דבר
לאלמותי ,שאינו נעלם.
תרגום המשפט הראשון בו מופיעה המילה – בניגוד לדיוקנאות רגילים ,שלרוב משתמשים
בהם כדי לשמר את הדמויות שבהן ,עבודותיו של רודריגז.....
תשובה .1לשמר את הדמות של
תשובה .2לתפוס את היופי של
תשובה .3להעביר את התקוות של
תשובה .4להביע הערצה ל
.22איזה מהבאים אינו אחד מהדרכים בהם רודריגז-גרנדה "שינה את הגבולות של
הפורטרטים"?
תשובה .1על ידי עיצוב דיוקנאות ענקיים .התשובה אינה נכונה כיוון שזהו אכן משהו ייחודי
שהוא עשה.
תשובה .2על ידי יצירת דיוקנאות זמניים .התשובה אינה נכונה כיוון שנתון הדיוקן הגדול
ביותר שעשה עמד במשך חודש ואז נהרס.
תשובה .3על ידי שימוש רק בדמויות אנונימיות בדיוקנאות שלו .התשובה אינה נכונה כיוון
שנתון למשל שהשתמש בנשיא ארה"ב (ברק אובמה).
תשובה .4על ידי בניית דיוקנאות בחוץ .התשובה אינה נכונה כיוון שסופר כי הוא צייר על
בניניים ,עשה דיוקנאות בגודל של מגרשי כדורגל ויותר.