Page 59 - 0714
P. 59

‫מועד יולי ‪2014‬‬                                                            ‫	‬

 ‫בו‪ .‬אני סבורה שברב המפגשים החברתיים אוכל יהווה גורם חיובי אשר יוסיף‬      ‫‪30‬‬
                                                 ‫לאווירה‪ ,‬אך לא בכולם‪.‬‬    ‫‪35‬‬

‫לסיכום‪ ,‬אני חושבת שעיסוק אינטנסיבי באוכל בחברה הישראלית הינו דבר חיובי‬
        ‫ונכון‪ .‬אני סבורה כי התעסקות זאת מהווה חלק בלתי נפרד מההוויה‬

   ‫הישראלית ומה"אני ישראלי" שקיים בכל אחד מאיתנו‪ .‬כמו כן‪ ,‬אני סבורה כי‬
 ‫אוכל הינו אמצעי לשימור מסגרות חברתיות ומשפחתיות‪ .‬יחד עם זאת‪ ,‬כמובן‬
  ‫שסביר בעיניי שיהיו אירועים חברתיים שלא יכללו התעסקות אינטנסיבית באוכל‪.‬‬
 ‫באופן כללי‪ ,‬אני מאמינה שקיום חיי חברה פעילים זה דבר חשוב עבור כל אדם‬

     ‫ולדעתי הנאה והתעסקות משותפת באוכל הינן גורמים שסביר שיסייעו בכך‪.‬‬

                                                                                       ‫© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר)‬

‫אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי‪ ,‬או ללמדה ‪ -‬כולה או חלקים ממנה ‪ -‬בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה‪.‬‬

                       ‫‪58‬‬
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64