Page 59 - 0714
P. 59
מועד יולי 2014
בו .אני סבורה שברב המפגשים החברתיים אוכל יהווה גורם חיובי אשר יוסיף 30
לאווירה ,אך לא בכולם. 35
לסיכום ,אני חושבת שעיסוק אינטנסיבי באוכל בחברה הישראלית הינו דבר חיובי
ונכון .אני סבורה כי התעסקות זאת מהווה חלק בלתי נפרד מההוויה
הישראלית ומה"אני ישראלי" שקיים בכל אחד מאיתנו .כמו כן ,אני סבורה כי
אוכל הינו אמצעי לשימור מסגרות חברתיות ומשפחתיות .יחד עם זאת ,כמובן
שסביר בעיניי שיהיו אירועים חברתיים שלא יכללו התעסקות אינטנסיבית באוכל.
באופן כללי ,אני מאמינה שקיום חיי חברה פעילים זה דבר חשוב עבור כל אדם
ולדעתי הנאה והתעסקות משותפת באוכל הינן גורמים שסביר שיסייעו בכך.
© כל הזכויות שמורות למרכז ארצי לבחינות ולהערכה (ע"ר)
אין להעתיק או להפיץ בחינה זו או קטעים ממנה בכל צורה ובכל אמצעי ,או ללמדה -כולה או חלקים ממנה -בלא אישור בכתב מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה.
58

