Page 5 - eng1
P. 5

‫‪ .16‬השאלה היא‪ :‬הפסקה האחרונה מתארת את ‪ ...‬של שיטת טביעות האצבע‬
                               ‫תשובה מספר ‪ 1‬אינה נכונה כיוון שעל פיה היא מתארת את הממציא‪ ,‬תשובה שגויה‪.‬‬
                   ‫תשובה מספר ‪ 2‬אינה נכונה כיוון שעל פיה היא מתארת את אופן הפעולה‪ ,‬שלא כמצוין בטקסט‪.‬‬

                                         ‫תשובה מספר ‪ 3‬מציינת שהיא מתארת את ההיסטוריה‪ ,‬כמצויין בטקסט‪.‬‬
                         ‫תשובה מספר ‪ 4‬אינה נכונה כיוון שעל פיה היא מתארת את החשיבות‪ ,‬תשובה לא מדויקת‪.‬‬

                                                              ‫‪ .17‬השאלה היא‪ :‬בשורה ‪ 19‬המילה "‪( "this‬זה) מתייחסת ל‬
                  ‫תשובה מספר ‪ 1‬אינה נכונה כיוון שעל פיה המילה מתייחסת לגילוי דרכים חשובות בהם הסיניים‬

                                                  ‫והבבלים השתמשו בשיטת טביעות האצבע‪ ,‬בניגוד למצוין בטקסט‪.‬‬
                ‫תשובה מספר ‪ 2‬מציינת המילה מתייחסת למציאת שיטה מדעית אמינה לשימוש בטביעות אצבע‬

                                                                                      ‫כאמצעי לזיהוי‪ ,‬כמצוין בטקסט‪.‬‬
                 ‫תשובה מספר ‪ 3‬אינה נכונה כיוון שעל פיה המילה מתייחסת להרשל ששרת כפקיד ממשלתי בריטי‬

                                                                                                  ‫בהודו‪ ,‬תשובה שגויה‪.‬‬
                       ‫תשובה מספר ‪ 4‬אינה נכונה כיוון שעל פיה היא מתייחסת להחלפת שיטת טביעות האצבע של‬

                                                                            ‫הרשל בזו של גלטון‪ ,‬שלא כמצוין בטקסט‪.‬‬

                                                                                                         ‫הבנת הנקרא ‪2‬‬
                                                                                                          ‫מבנה הטקסט‬
                                          ‫פסקה ראשונה‪ :‬המוזרות של הבארוק על פי פרנצ'סקו מיליציה (מאה ‪)18‬‬
                                                                       ‫פסקה שניה‪ :‬התכונות המאפיינות את הבארוק‬
                                    ‫פסקה שלישית‪ :‬מעמדו הנמוך של הבארוק במאה ה ‪ 18‬ועליית קרנו במאה ה ‪20‬‬
                                     ‫פסקה רביעית‪ :‬תערוכת "נצחון הבארוק‪ :‬הארכיטקטורה בארופה ‪"1600-1750‬‬

                                                                  ‫‪ .18‬השאלה היא‪ :‬הפסקה הראשונה כוללת השוואה בין‬
                     ‫תשובה מספר ‪ 1‬אינה נכונה כיוון שעל פיה משווים בין פרנצ'סקו מיליציה ופרנצ'סקו בורומיני‪,‬‬

                                                                                                          ‫תשובה שגויה‪.‬‬
                ‫תשובה מספר ‪ 2‬אינה נכונה כיוון שעל פיה משווים בין עבודותיהם של פרנצ'סקו בורומיני וגווארינו‬

                                                                                        ‫גוואריני‪ ,‬שלא כמצוין בטקסט‪.‬‬
                             ‫תשובה מספר ‪ 3‬מציינת שמווים בין להשתגע וליצור אומנות בארוק‪ ,‬כמצויין בטקסט‪.‬‬
                    ‫תשובה מספר ‪ 4‬אינה נכונה כיוון שעל פיה משווים בין המגוחך והביזארי‪ ,‬שלא כמצוין בטקסט‪.‬‬

                                                                             ‫‪ .19‬המטרה העיקרית של הפסקה השניה היא‬
                ‫תשובה מספר ‪ 1‬אינה נכונה כיוון שעל פיה המטרה היא לא להסכים עם השקפתו לגבי סגנון בארוק‬

                                                                     ‫כמוצג בפסקה הראשונה‪ ,‬בניגוד למצוין בטקסט‪.‬‬
                 ‫תשובה מספר ‪ 2‬אינה נכונה כיוון שעל פיה המטרה היא לדון בהשפעת סגנון הבארוק‪ ,‬שלא כמצוין‬

                                                                                                                ‫בטקסט‪.‬‬
                  ‫תשובה מספר ‪ 3‬אינה נכונה כיוון שעל פיה המטרה היא לתת דוגמאות של סגנון בארוק במוזיקה‪,‬‬

                                                                            ‫אומנות ואדריכלות‪ ,‬שלא כמצוין בטקסט‪.‬‬
                              ‫תשובה מספר ‪ 4‬מציינת שהמטרה היא להסביר מהו סגנון הבארוק‪ ,‬כמצוין בטקסט‪.‬‬

‫‪5‬‬
   1   2   3   4   5   6