Page 2 - eng1
P. 2

‫פירוש המשפט‪ :‬אם לא תשוקם בקרוב‪ ,‬המוניטור – אחת מספינות המלחמה המפורסמות ביותר‬                         ‫‪.6‬‬
                                                   ‫בהיסטוריה האמריקאית ‪ _______ -‬לחלוטין‪.‬‬
                                                                    ‫תשובה ‪ - investigate .1‬תחקר‬
                                                                 ‫תשובה ‪ - deteriorate .2‬תיהרס‬
                                                        ‫תשובה ‪ – contemplate .3‬תהרהר‪ ,‬תשקול‬
                                                                        ‫תשובה ‪ – navigate .4‬תנווט‬

‫פירוש המשפט‪ :‬ערפל יכול _______ את תפיסת הנהג בנוגע למהירות ולגרום לו לחשוב שהוא נוהג‬                  ‫‪.7‬‬
                                                                       ‫לאט יותר מאשר הוא אכן נוהג‪.‬‬

                                                               ‫תשובה ‪ - conceal .1‬להסתיר‪ ,‬להסוות‬
                                                                             ‫תשובה ‪ - rebuke .2‬לגעור‬
                                                                           ‫תשובה ‪ – salvage .3‬להציל‬
                                                                            ‫תשובה ‪ – distort .4‬לעוות‬

‫פירוש המשפט‪ :‬טיפול רפואי בארצות מתפתחות רבות הינו _______ בשל מחוסר ברופאים‬                           ‫‪.8‬‬
                                                                                    ‫ובציוד רפואי‪.‬‬

                                                    ‫תשובה ‪ - inconsiderate .1‬חסר התחשבות‬
                                                           ‫תשובה ‪ - inoffensive .2‬בלתי מזיק‬
                                                          ‫תשובה ‪ – insensitive .3‬חסר רגישות‬
                                                          ‫תשובה ‪ – inadequate .4‬בלתי הולם‬

                                                                                          ‫ניסוח מחדש‬  ‫‪.9‬‬
‫פירוש המשפט‪ :‬מחקרים בנושא למידה הראו שלמרות שהקשישים לומדים לאט יותר מהצעירים‪,‬‬

                        ‫הם מסוגלים לשלוט בחומר החדש ולזכור אותו באותה מידה כמו הצעירים‪.‬‬

 ‫תשובה מספר ‪ 1‬אינה נכונה כיוון שעל פיה צעירים וגם זקנים לקחו חלק במחקרים בנושא‬                 ‫‪‬‬
‫למידה שתוצאותיהם הראו שהצעירים יכלו לזכור בצורה טובה יותר את הדברים החדשים‬

                                                                                    ‫שהם למדו‪.‬‬

‫‪ ‬תשובה מספר ‪ 2‬אינה נכונה כיוון שעל פיה מחקרים הראו שקשה לקשישים ללמוד דברים‬
            ‫חדשים ולזכור אותם כיוון שהם אינם לומדים באותה מהירות כמו הצעירים‪.‬‬

‫תשובה מספר ‪ 3‬אינה נכונה כיוון שעל פיה קשישים לומדים באותה מהירות כמו הצעירים‬                   ‫‪‬‬
    ‫אבל מחקרים בנושא למידה מראים שהם לא זוכרים את הדברים החדשים שמלמדים‬
                                                                                        ‫אותם‪.‬‬

‫‪ ‬תשובה מספר ‪ 4‬מציינת שמחקרים הראו שהיכולת של הקשישים ללמוד דברים חדשים‬
            ‫ולזכור אותם זהה לזו של צעירים‪ ,‬למרות שלוקח לקשישים יותר זמן ללמוד‪.‬‬

                                                                                                          ‫‪2‬‬
   1   2   3   4   5   6