Page 6 - eng1
P. 6
.20ניתן להסיק שה"תיאוריה" שצוינה בשורה - 18
תשובה .1הוצעה לראשונה על ואן גוך עצמו.
תשובה .2לא תקפה לואן גוך .התשובה נכונה כיוון התיאוריה מתייחסת לזיהוי של חיקויים והוא עצמו
המקור ולא ניתן ליישם עליו את התיאוריה.
תשובה .3מוסכמת רק על ידי מומחי כתב יד.
תשובה .4מאוד ייחודית
.21המטרה העיקרית של הפסקה החמישית היא ל -
תשובה .1להסביר מדוע זה מאוד קשה לזהות ציור מקורי של ואן גוך .התשובה נכונה כיוון שהוסבר
שהוא אהב להתנסות בסגנונות שונים כמו גם שהיה חולה בנפשו ולכן זה השפיע על עבודתו.
תשובה .2לדון בהשפעה של מחלת הנפש של ואן גוך על עבודתו .התשובה אינה נכונה כיוון שזהו מידע
שצוין בפסקה אבל לא הורחב לגבי זה ולכן זו לא מטרת הפסקה בגדול.
תשובה .3להסביר מדוע ואן גוך עשה כל כך הרבה העתקים של עבודתו.
תשובה .4לדון בסגנונות הציור שבהם התנסה ואן גוך.
.22בהתאם לפסקה האחרונה ,אמילי שופנקר ודר פול גאכהט -
תשובה .1הם הבעלים של יצירות המשויכות לואן גוך
תשובה .2הם המומחים המובילים בעבודתו של ואן גוך
תשובה .3יתכן וייצרו זיופים של ואן גוך .בסוף הפסקה נאמר כי שהתמונה "חמניות" ,כמו ציורים
אחרים ,יתכן ונוצרו על ידי חברתו של ואן גוך והרופא שטיפל בו.
תשובה .4יתכן והשפיעו על עבודתו של ואן גוך.

