Page 6 - eng1
P. 6

‫‪ .20‬ניתן להסיק שה"תיאוריה" שצוינה בשורה ‪- 18‬‬
                                                                ‫תשובה ‪ .1‬הוצעה לראשונה על ואן גוך עצמו‪.‬‬

‫תשובה ‪ .2‬לא תקפה לואן גוך‪ .‬התשובה נכונה כיוון התיאוריה מתייחסת לזיהוי של חיקויים והוא עצמו‬
                                                                ‫המקור ולא ניתן ליישם עליו את התיאוריה‪.‬‬
                                                               ‫תשובה ‪ .3‬מוסכמת רק על ידי מומחי כתב יד‪.‬‬
                                                                                     ‫תשובה ‪ .4‬מאוד ייחודית‬

                                                            ‫‪ .21‬המטרה העיקרית של הפסקה החמישית היא ל ‪-‬‬
   ‫תשובה ‪ .1‬להסביר מדוע זה מאוד קשה לזהות ציור מקורי של ואן גוך‪ .‬התשובה נכונה כיוון שהוסבר‬

           ‫שהוא אהב להתנסות בסגנונות שונים כמו גם שהיה חולה בנפשו ולכן זה השפיע על עבודתו‪.‬‬
   ‫תשובה ‪ .2‬לדון בהשפעה של מחלת הנפש של ואן גוך על עבודתו‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון שזהו מידע‬

                                   ‫שצוין בפסקה אבל לא הורחב לגבי זה ולכן זו לא מטרת הפסקה בגדול‪.‬‬
                                   ‫תשובה ‪ .3‬להסביר מדוע ואן גוך עשה כל כך הרבה העתקים של עבודתו‪.‬‬

                                                     ‫תשובה ‪ .4‬לדון בסגנונות הציור שבהם התנסה ואן גוך‪.‬‬

                                                ‫‪ .22‬בהתאם לפסקה האחרונה‪ ,‬אמילי שופנקר ודר פול גאכהט ‪-‬‬
                                                      ‫תשובה ‪ .1‬הם הבעלים של יצירות המשויכות לואן גוך‬

                                                    ‫תשובה ‪ .2‬הם המומחים המובילים בעבודתו של ואן גוך‬
    ‫תשובה ‪ .3‬יתכן וייצרו זיופים של ואן גוך‪ .‬בסוף הפסקה נאמר כי שהתמונה "חמניות"‪ ,‬כמו ציורים‬

                                         ‫אחרים‪ ,‬יתכן ונוצרו על ידי חברתו של ואן גוך והרופא שטיפל בו‪.‬‬
                                                             ‫תשובה ‪ .4‬יתכן והשפיעו על עבודתו של ואן גוך‪.‬‬
   1   2   3   4   5   6