Page 6 - eng2
P. 6

‫‪ .19‬המטרה העיקרית של הפסקה השנייה היא ל ‪-‬‬
       ‫תשובה ‪ .1‬לתאר כיצד עוזרים לסטודנטים להתגבר על כישלון‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון שזו מטרת‬

                                                                                             ‫הפסקה השלישית‪.‬‬
  ‫תשובה ‪ .2‬לדון כיצד מגנים היום על ילדים מלחוות כישלון‪ .‬מידע זה מופיע בפסקה השנייה אבל הוא רק‬

                                        ‫חלק מהדרך שבה מסבירים כיצד זה משפיע ופוגע בסטודנטים כיום‪.‬‬
                      ‫תשובה ‪ .3‬לתאר את ההבדלים בין הדרכים בהן סטודנטים ומחנכים תופסים כישלון‪.‬‬
‫תשובה ‪ .4‬לדון בהשלכות של אי חווית כישלון כילד‪ .‬התשובה נכונה כיוון שישנה התייחסות רבה לכיצד‬

                          ‫סטודנטים‪ ,‬שמעולם לא חוו כישלון כילדים‪ ,‬מתמודדים כיום עם מצבים שכאלו‪.‬‬

                                                                ‫‪ .20‬ניתן להסיק ש "המחיר" (שורות ‪ )13-14‬כולל ‪-‬‬
    ‫תשובה ‪ .1‬סבל מדיכאון וחרדה‪ .‬בשורה ‪ 12‬נאמר כי "בהרבה דרכים אנחנו מגנים על הילדים מחוויות‬
 ‫למידה טבעיות‪ .‬בהרבה צעירים שמגיעים לקולג' משלמים על כך את המחיר"‪ .‬המחיר בעצם זו העובדה‬

                                ‫שהם סובלים מחרדה ודיכאון בעקבות תחושת כישלון שהם מעולם לא חוו‪.‬‬
                                                           ‫תשובה ‪ .2‬לא יכולים להרשות לעצמם ביה"ס טוב‪.‬‬
                                                                 ‫תשובה ‪ .3‬עובדים קשה כדי להיות מושלמים‪.‬‬
                                                            ‫תשובה ‪ .4‬כבר לא מרוויחים מחוויות לא מוכרות‪.‬‬

                                       ‫‪ .21‬ניתן להסיק מהפסקה השנייה שלייהי‪ ,‬ליסקר וסימונס מסכימים ש ‪-‬‬
 ‫תשובה ‪ .1‬יותר מדי סטודנטים נכשלים בקורסים בקולג'‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון שלא דיברו על אחוזי‬

                                                                   ‫הצלחה אלא רק על התמודדות עם כישלון‪.‬‬
‫תשובה ‪ .2‬כישלון הינה חלק חשוב בלמידה‪ .‬התשובה נכונה כיוון ששלושתן מביעות עמדה נחרצת בנושא‬

                                                                                      ‫ומתבטאות מפורשות כך‪.‬‬
‫תשובה ‪ .3‬כולם צריכים לנסות להגיע לשלמות‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון שזה בדיוק הפוך לתפיסה שלהן‬

                                                                             ‫(ולרעיון המרכזי המובע בטקסט)‪.‬‬
                                               ‫תשובה ‪ .4‬החוויות הלמידה האפקטיביות ביותר הן הטבעיות‪.‬‬

                                                              ‫‪ .22‬המטרה העיקרית של הפסקה האחרונה היא ל ‪-‬‬
  ‫תשובה ‪ .1‬לתאר את השיטות שמלמדים בסדנאות להגברת העמידות‪/‬חסינות‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון‬

                                    ‫שנאמר בפסקה כי יש כאלו סדנאות‪ ,‬אבל לא פירטו מה בדיוק עובר בהן‪.‬‬
 ‫תשובה ‪ .2‬להשוות את הגישות לכישלון של סמית‪ ,‬הרוורד ופרינסטון‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון שלמרות‬

                    ‫שהציגו את שלושת המוסדות הללו‪ ,‬זה לא נעשה בצורה של השוואה אלא יותר כפירוט‪.‬‬
                            ‫תשובה ‪ .3‬להציג תוכניות בקולג' שמלמדות סטודנטים להבין ולגדול מכישלון‪.‬‬

‫תשובה ‪ .4‬לטעון שיותר אוניברסיטאות צריכות לשנות את הגישה שלהן כלפי כישלון‪ .‬התשובה אינה נכונה‬
           ‫כיוון שלא הייתה נימה ביקורתית בפסקה אלא רק פירוט של מה עושים ובאילו אוניברסיטאות‪.‬‬
   1   2   3   4   5   6