Page 4 - eng1
P. 4

‫תשובה ‪ .3‬לדון במדוע ה"איניואיט" בונים איגלו‬
 ‫תשובה ‪ .4‬לתאר כיצד בונים איגלו‪ .‬תשובה זו נכונה כיוון שרוב המכריע של הפסקה עוסק בשלב‬

                                                                                   ‫הבנייה של האיגלו‪.‬‬

                 ‫‪ .16‬השאלה היא – בהתאם לפסקה השנייה‪ ,‬ה"איניואיט" בונים איגלו משלג כיוון ש ‪-‬‬
                                                                             ‫תשובה ‪ .1‬קל לעבוד איתו‬

                                                                         ‫תשובה ‪ .2‬הוא אינו עולה כסף‬
 ‫תשובה ‪ .3‬לא היה להם חומר גלם אחר‪ .‬התשובה נכונה כיוון שנאמר שחומר גלם זה זמין ונמצא‬

                       ‫תמיד בסביבה‪ .‬חומרים אחרים לא תמיד זמינים לשימוש בכל עונות השנה‪.‬‬
                                                            ‫תשובה ‪ .4‬זו הייתה המסורת של בני עמם‪.‬‬

           ‫‪ .17‬השאלה היא – המטרה העיקרית של הפסקה האחרונה היא להסביר כיצד מבנה משלג ‪-‬‬
                                                    ‫תשובה ‪ .1‬יכול להיות גדול מספיק למספר אנשים‬
                                                                                ‫תשובה ‪ .2‬לרוב מחומם‬
                                                                   ‫תשובה ‪ .3‬יכול להיות חזק וגם חם‪.‬‬
                                                                              ‫תשובה ‪ .4‬צריך חיזוקים‬

                                                                                     ‫פתרון טקסט שני‬
                                                                                   ‫מבנה קטע הקריאה‬
                                        ‫פסקה ראשונה – הלבוש הנשי המגביל בתחילת המאה ה ‪.19‬‬
                 ‫פסקה שנייה – הצגת תלבושת חדשה שהומצאה לנשים על ידי אליזבת סמיט מילר‬
                                  ‫פסקה שלישית – הצגת המתנגדים לתלבושת החדשה וחששותיהם‬

                                               ‫‪ .18‬השאלה היא – המטרה העיקרית של הטקסט היא ל –‬
‫תשובה ‪ .1‬לתאר את המכנסיים הטורקיים של אליזבת סמיט מילר‪ .‬סופר כי היא אכן המציאה את‬

                           ‫המכנסיים האלו‪ ,‬אבל בטקסט ישנה התייחסות רחבה יותר לביגוד הנשי‪.‬‬
    ‫תשובה ‪ .2‬להציג סקירה של האופנות במאה ה ‪ .19‬התשובה אינה נכונה כיוון שלא הציגו מספר‬

                                                                                         ‫אופנות שונות‪.‬‬
                                        ‫תשובה ‪ .3‬לדון במאמצים להפוך את הביגוד הנשי לנוח יותר‬
‫תשובה ‪ .4‬לנתח את הגישות השונות כלפי נשים במאה ה ‪ .19‬התשובה אינה נכונה כיוון שלא פירטו‬

                                                                 ‫כיצד התנהגו כלפי נשים במאה ה ‪.19‬‬

                                        ‫‪ .19‬השאלה היא ‪ -‬המטרה העיקרית של הפסקה השנייה היא ל ‪-‬‬
    ‫תשובה ‪ .1‬להשוות בין "חצאית החופש" ו"תלבושת הבלומר"‪ .‬תשובה זו אינה נכונה כיוון שלא‬

                                                                         ‫נעשתה כלל השוואה בפסקה‪.‬‬
                                                      ‫תשובה ‪ .2‬לתאר את הפופולריות של ה"בלומר"‬
       ‫תשובה ‪ .3‬לדון במקור של ה "בלומר"‪ .‬בפסקה ישנו אכן תיאור של השתלשלות האירועים‬
                                              ‫שהביאו לפרסומם של הבגדים על ידי אמיליה בלומר‪.‬‬
                      ‫תשובה ‪ .4‬להציג את התרומה של אמיליה בלומר לאופנה הנשית במאה ה ‪.19‬‬

                                                                                                                       ‫‪4‬‬
   1   2   3   4   5