Page 4 - eng1
P. 4
תשובה .3לדון במדוע ה"איניואיט" בונים איגלו
תשובה .4לתאר כיצד בונים איגלו .תשובה זו נכונה כיוון שרוב המכריע של הפסקה עוסק בשלב
הבנייה של האיגלו.
.16השאלה היא – בהתאם לפסקה השנייה ,ה"איניואיט" בונים איגלו משלג כיוון ש -
תשובה .1קל לעבוד איתו
תשובה .2הוא אינו עולה כסף
תשובה .3לא היה להם חומר גלם אחר .התשובה נכונה כיוון שנאמר שחומר גלם זה זמין ונמצא
תמיד בסביבה .חומרים אחרים לא תמיד זמינים לשימוש בכל עונות השנה.
תשובה .4זו הייתה המסורת של בני עמם.
.17השאלה היא – המטרה העיקרית של הפסקה האחרונה היא להסביר כיצד מבנה משלג -
תשובה .1יכול להיות גדול מספיק למספר אנשים
תשובה .2לרוב מחומם
תשובה .3יכול להיות חזק וגם חם.
תשובה .4צריך חיזוקים
פתרון טקסט שני
מבנה קטע הקריאה
פסקה ראשונה – הלבוש הנשי המגביל בתחילת המאה ה .19
פסקה שנייה – הצגת תלבושת חדשה שהומצאה לנשים על ידי אליזבת סמיט מילר
פסקה שלישית – הצגת המתנגדים לתלבושת החדשה וחששותיהם
.18השאלה היא – המטרה העיקרית של הטקסט היא ל –
תשובה .1לתאר את המכנסיים הטורקיים של אליזבת סמיט מילר .סופר כי היא אכן המציאה את
המכנסיים האלו ,אבל בטקסט ישנה התייחסות רחבה יותר לביגוד הנשי.
תשובה .2להציג סקירה של האופנות במאה ה .19התשובה אינה נכונה כיוון שלא הציגו מספר
אופנות שונות.
תשובה .3לדון במאמצים להפוך את הביגוד הנשי לנוח יותר
תשובה .4לנתח את הגישות השונות כלפי נשים במאה ה .19התשובה אינה נכונה כיוון שלא פירטו
כיצד התנהגו כלפי נשים במאה ה .19
.19השאלה היא -המטרה העיקרית של הפסקה השנייה היא ל -
תשובה .1להשוות בין "חצאית החופש" ו"תלבושת הבלומר" .תשובה זו אינה נכונה כיוון שלא
נעשתה כלל השוואה בפסקה.
תשובה .2לתאר את הפופולריות של ה"בלומר"
תשובה .3לדון במקור של ה "בלומר" .בפסקה ישנו אכן תיאור של השתלשלות האירועים
שהביאו לפרסומם של הבגדים על ידי אמיליה בלומר.
תשובה .4להציג את התרומה של אמיליה בלומר לאופנה הנשית במאה ה .19
4