Page 4 - eng1
P. 4
.13השאלה היא :המטרה העיקרית של הטקסט היא לדון בשאלה –
תשובה מספר 1אינה נכונה כיוון שעל פיה השאלה היא מדוע תכניות טלוויזיה מסוימות הן כל כך
פופולריות? ,שלא כמצוין בטקסט.
תשובה מספר 2אינה נכונה כיוון שעל פיה השאלה היא :האם טלוויזיה היא אמנות או בידור?,
שלא כמצוין בטקסט.
תשובה מספר 3מצינת שהשאלה היא :האם תכניות טלוויזיה אמורות להיות נושא למחקר
אקדמי? ,כמצוין בטקסט
תשובה מספר 4אינה נכונה כיוון שעל פיה השאלה היא האם האמריקאים צריכים לצפות פחות
בטלוויזיה? ,שלא כנאמר בטקסט.
.14השאלה היא :הביטוי "את זה" ( )thisבשורה 6מתייחס לעובדה ש -
תשובה מספר 1מציינת שהוא מתייחס לעובדה שטלוויזיה לא נחשבה לנושא אקדמי רציני,
כמצוין בטקסט.
תשובה מספר 2אינה נכונה כיוון שעל פיה זה מתייחס לעובדה שהאמריקאים מבלים כל כך הרבה
משעות הפנאי שלהם בצפייה בטלוויזיה ,שלא כנאמר בטקסט.
תשובה מספר 3אינה נכונה כיוון שעל פיה זה מתייחס לעובדה שהטלוויזיה היא צורת הבידור
הפופולרית ביותר בארה"ב ,שלא כנאמר בטקסט.
תשובה מספר 4אינה נכונה כיוון שעל פיה זה מתייחס לעובדה שלא מוצעים קורסים בלימודי
טלוויזיה באוניברסיטת סירקוז ,תשובה שגויה.
.15השאלה היא :המטרה העיקרית של הפסקה השנייה היא –
תשובה מספר 1אינה נכונה כיוון שעל פיה המטרה היא להשוות בין ג'ז למוסיקה של בטהובן
ומוצרט ,שלא כמצוין בטקסט.
תשובה מספר 2מציינת שהמטרה היא להסביר מדוע טומפסון חושב שיש ללמוד /לחקור
טלוויזיה ,כמצוין בטקסט.
תשובה מספר 3אינה נכונה כיוון שעל פיה המטרה היא לתת סיבות מדוע הטלוויזיה היא כל כך
פופולרית ,בניגוד לנאמר בטקסט.
תשובה מספר 4אינה נכונה כיוון שעל פיה המטרה היא לטעון שהטלוויזיה היא חשובה כמו יצירתו
של שייקספיר ,בניגוד לנאמר בטקסט.
.16השאלה היא :המטרה העיקרית של הפסקה האחרונה היא -
תשובה מספר 1מציינת שהמטרה היא להציג נקודת מבט השונה מזו של פרופ' טומפסון ,כמצוין
בטקסט.
תשובה מספר 2אינה נכונה כיוון שעל פיה המטרה היא להסביר מדוע לימודי טלוויזיה הפכו להיות
נושא לימוד פופולרי ,בניגוד לנאמר בטקסט.
תשובה מספר 3אינה נכונה כיוון שעל פיה המטרה היא לטעון שיש ללמוד ספרות פופולרית
ומוסיקה פופולרית ,שלא כמצוין בטקסט.
תשובה מספר 4אינה נכונה כיוון שעל פיה המטרה היא לתאר כמה מעבודותיו האקדמיות של
פרופ' מילר ,בניגוד למצוין בטקסט.
4