Page 4 - eng1
P. 4
.13השאלה היא –בהתאם לטקסט ,קוקו-ויה הוא
תשובה .1כימיקל טבעי
תשובה .2לא בריא יותר משוקולד .תשובה זו אינה נכונה כיוון שרוב הטקסט כן מסביר כיצד המוצר
החדש הזה בריא יותר משוקולד.
תשובה .3מוצר חדש שמיוצר על ידי מארס .תשובה זו נכונה כיוון שבטקסט תואר מוצר חדש ובריא
שמייצרת החברה בשם .cocoavia
תשובה .4יותר פופולרי מאשר .M&Mבפסקה הראשונה נאמר כי החברה מייצרת שני החטיפים ,אבל לא
הייתה השוואה הנוגעת לפופולריות שלהם.
.14השאלה היא – itבשורה 2מתייחס ל –
בשורה הראשונה מציגים את החברה ואומרים כי היא מנסה להפוך את החלום למציאות .ואז ממשיכים
בכך שאומרים – " – "it has introduced cocoaviaהיא הציגה את קוקו-ויה ,כלומר החברה שהציגה את
השוקולד.
תשובה .1השוקולד קוקו-ויה
תשובה .2מציאות
תשובה .3החטיף M&M
תשובה .4חברת מארס
.15השאלה היא –בשורה "rich in" ,8משמעו –
Richמשמעו עשיר ,וכיוון שמדובר במאכל ההמשלה היא כי הוא עשיר/מלא ב.
תשובה .1דומה בטעמו ל
תשובה .2מלא ב
תשובה .3עם מעט
תשובה .4טוב ל
.16השאלה היא – המטרה של הפסקה האחרונה היא ל -
תשובה .1להציג את המחקרים של ליכטנשטיין בתזונה.
תשובה .2לדון בערך התזונתי של חטיף קוקו-ויה.
תשובה .3להסביר כיצד אנשים יכולים לאכול יותר מבלי לעשות במשקל.
תשובה .4להסביר מדוע קוקו-ויה לא בריא כל כך כמו שאנשים חושבים .תשובה זו נכונה כיוון שלאורך
הפסקה האחרונה ישנם בעיקר הסברים לגבי החסרונות.