Page 5 - eng1
P. 5

‫תשובה מספר ‪ 4‬אינה נכונה כיוון שעל פיה הם לעיתים קרובות מאד מסובכים‪ ,‬שלא כמצוין‬
                                                                                                                ‫בטקסט‪.‬‬

                                                                                                       ‫הבנת הנקרא ‪2 -‬‬
                                                                                                          ‫מבנה הטקסט‬

                                                                ‫פסקה ראשונה‪ :‬ההנחה שמקורות הטניס הם במצרים‬
                                                                    ‫פסקה שניה‪ :‬ההנחה שמקורות הטניס הם בצרפת‬

                                               ‫פסקה שלישית‪ :‬הפופולריות של הטניס בצרפת והתפשטותו לאנגליה‪.‬‬
                                                              ‫פסקה רביעית‪ :‬התפתחות אביזרי הטניס לאורך השנים‪.‬‬

                                                         ‫‪ .18‬השאלה היא ‪ :‬המטרה העיקרית של הפסקה הראשונה היא‪-‬‬
                      ‫תשובה מספר ‪ 1‬אינה נכונה כיוון שהמטרה היא לא לתאר את קודמו העתיק של הטניס‪ ,‬שלא‬

                                                                                                        ‫כמצוין בטקסט‪.‬‬
                ‫תשובה מספר ‪ 2‬אינה נכונה כיוון שהמטרה היא לא לדון באיורים המצריים המתארים את הטניס‪,‬‬

                                                                                                  ‫שלא כמצוין בטקסט‪.‬‬
                   ‫תשובה מספר ‪ 3‬אינה נכונה כיוון שהמטרה היא לא לעקוב אחר האטימולוגיה של המילה טניס‪,‬‬

                                                                                             ‫שלא כמצוין בטקסט‪..‬‬
                     ‫תשובה מספר ‪ 4‬מציינת שהמטרה היא להציג הבט אחד בנוגע למקורותיו של הטניס‪ ,‬כמצוין‬

                                                                                                                ‫בטקסט‪.‬‬

                     ‫‪ .19‬השאלה היא‪ :‬ניתן לשכתב את הביטוי "אטימולוגיה בצד" (‪ ( )etymology aside‬שורה ‪ ) 6‬ע"י‬
                                                                                                                ‫הביטוי –‬

                 ‫תשובה מספר ‪ 1‬מציינת שהביטוי הוא‪ :‬מבלי להתייחס למקורות המילה טניס‪ ,‬כמצוין בטקסט‪.‬‬
                ‫תשובה מספר ‪ 2‬אינה נכונה כיוון שעל פיה הביטוי הוא ‪ -‬על אף הוכחות חותכות ששחקו טניס בעת‬

                                                                                        ‫העתיקה‪ ,‬שלא כמצוין בטקסט‪.‬‬
                ‫תשובה מספר ‪ 3‬איננה נכונה כיוון שעל פיה הכוונה היא לביטוי ‪ :‬חוץ מהצורה המצרית של הטניס‪,‬‬

                                                                                                  ‫שלא כמצוין בטקסט‪.‬‬
                  ‫תשובה מספר ‪ 4‬אינה נכונה כיוון שעל פיה הביטוי הוא‪ :‬למרות שאטימולוגים לא יסכימו‪ ,‬בניגוד‬

                                                                                                        ‫למצוין בטקסט‪.‬‬

                         ‫‪ .20‬השאלה היא‪ :‬בשורה ‪ ,18‬המילה ‪ - flourished‬פרחה‪ ,‬היא הכי קרובה במשמעות למילה –‬
                                                       ‫תשובה מספר ‪ 1‬מציינת שהמילה היא שגשגה ‪prospered -‬‬

                                 ‫תשובה מספר ‪ 2‬אינה נכונה כיוון שהמילה הנרדפת היא לא ‪ -‬הייתה שונה ‪varied -‬‬
                                ‫תשובה מספר ‪ 3‬אינה נכונה כיוון שהמילה היא לא ‪ -‬סירבה ‪ /‬וויתרה על ‪declined -‬‬

                                            ‫תשובה מספר ‪ 4‬אינה נכונה כיוון שהמילה היא לא ‪ -‬שיפרה – ‪improved‬‬

                                               ‫‪ .21‬השאלה היא‪ :‬ניתן להסיק מהטקסט שבמאה ה‪ 12-‬לא שיחקו טניס ‪-‬‬
                          ‫תשובה מספר ‪ 1‬אינה נכונה כיוון שעל פיה מדובר בנזירים צרפתים‪ ,‬שלא כמצוין בטקסט‪.‬‬

                            ‫תשובה מספר ‪ 2‬אינה נכונה כיוון שעל פיה לא שחקו טניס בחוץ‪ ,‬בניגוד למצוין בטקסט‪.‬‬

‫‪5‬‬
   1   2   3   4   5   6