Page 5 - eng2
P. 5

‫פתרון קטע קריאה שני‬
                                                                                                    ‫מבנה קטע הקריאה‬

                           ‫פסקה ראשונה – הצגת שיטת שיווק חדשה לעיתונים באיטליה שסבלו מירידה במכירות‪.‬‬
                                ‫פסקה שנייה – תיאור כיצד התפשטה התופעה בקרב עוד עיתונים גדולים באיטליה‪.‬‬

                  ‫פסקה שלישית – ההשפעה של שיטת השיווק החדשה על שוק הספרים באיטליה והשינוי שחל בו‪.‬‬

                                                                ‫‪ .18‬השאלה היא – המטרה העיקרית של הטקסט היא ל ‪-‬‬
                ‫תשובה ‪ .1‬להשוות את שיטות השיווק בהן השתמש "לה רפובליקה" ו "קורריר דל סרה"‪ .‬התשובה‬

                                      ‫אינה נכונה כיוון שמטרת הטקסט היא להציג באופן כללי שיטת שיווק חדשה‪.‬‬
                   ‫תשובה ‪ .2‬לדון בשינויים בהרגלי הקריאה של הציבור האיטלקי‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון שרק‬

                                                                            ‫בפסקה האחרונה ישנה התייחסות לנושא‪.‬‬
                      ‫תשובה ‪ .3‬לתאר אסטרטגיה שיושמה על ידי המוציאים לאור של עיתון איטלקי כדי להגביר‬

                                                                                                                ‫מכירות‪.‬‬
                    ‫תשובה ‪ .4‬לבקר מאמר שהופיע לאחרונה בעיתון "זמנים כלכליים"‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון‬

                                                ‫שלא הייתה התייחסות שלילית למאמר ובנוסף זה לא עיקר הטקסט‪.‬‬

                                                            ‫‪ .19‬השאלה היא ‪ -‬מי מהבאים הוא לא דוגמה למוצר תוספת?‬
                    ‫תשובה ‪ .1‬מגזין‪ .‬תשובה זו אינה נכונה כיוון שמגזין הינו מוצר שאינו יום יומי כמו עיתון ויש לו‬

                                                                                        ‫עלות נפרדת ולא בהכרח קטנה‪.‬‬
                                                                                                    ‫תשובה ‪ .2‬תקליטור‬

                                                                                                ‫תשובה ‪ .3‬ספר קומיקס‬
                           ‫תשובה ‪" .4‬לה סמפטה"‪ .‬תשובה זו נכונה כיוון שמטרת המוצר היא לתת לרוכש משהו‬

                                                                                  ‫נוסף‪/‬שונה מעיתון שהוא כבר רוכש‪.‬‬

                                                        ‫‪ .20‬השאלה היא – המטרה העיקרית של הפסקה השנייה היא ל ‪-‬‬
                 ‫תשובה ‪ .1‬להסביר כיצד הרעיון של מוצרי תוספת התפשט בקרב תעשיית העיתונות האיטלקית‪.‬‬

                                     ‫התשובה נכונה כיוון שבפסקה מציגים כיצד עיתונים נוספים הצטרפו למגמה‪.‬‬
                  ‫תשובה ‪ .2‬לדון בתחרות שבין עיתונים יומיים מובילים באיטליה‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון שלא‬

                                         ‫הציגו הבטים שונים של תחרות ממשית ביניהם וכיצד היא באה לידי ביטוי‪.‬‬
                  ‫תשובה ‪ .3‬לתאר את סוגי הספרים שלרוב נארזים עם העיתונים האיטלקים‪ .‬התשובה אינה נכונה‬
                   ‫כיוון שלמרות שתואר בפסקה (בשורה אחת) אילו ספרים ניתנים‪ ,‬לא נעשתה הרחבה בנושא וזה‬

                                                                                   ‫היה רק לצורך ההמחשה וההדגמה‪.‬‬
                     ‫תשובה ‪ .4‬לבחון את תגובת הציבור לקידום שעשה "לה רפובליקה"‪ .‬התשובה אינה נכונה כיוון‬

                                                                ‫שלא תואר דיון ציבורי או תגובות אחרות של הציבור‪.‬‬

‫‪5‬‬
   1   2   3   4   5   6